  • 51. Data: 2004-04-20 11:35:56
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1aef263f7657ecdd989813@news.mm.pl...

    > Gdynia - 300 tys mieszkancow, wiekszosc oddzialow nie ma dostepu do
    > internetu.

    O czym Ty piszesz ??

    > PKO BP jako jedyne (no moze jeszcze SA ma takie "cuda" ale
    > nie sprawdzalem bo w ogole nie mam z nimi do czynienia) nie sprawdza
    > imienia i nazwiska wlasciciela konta tylko nr konta.

    Mówisz o przelewach przychodzących? Całkowicie powszechne, w znacznej
    większości polskich banków.

    > Czyli jak sie
    > pomylisz o jedna cyferke to pojdzie do pana X bez znaczenia co wpisales
    > w polach imie i nazwisko. No Monty Python w najczystszej postaci.

    Wiesz po co wprowadzono NRB ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 52. Data: 2004-04-20 12:05:17
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Poke wrote:

> [...]
    > pomylisz o jedna cyferke to pojdzie do pana X bez znaczenia co wpisales
    > w polach imie i nazwisko. No Monty Python w najczystszej postaci.

    yyyy a jak to w ogole ma sie do wczesniejszych 2 postow???

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 53. Data: 2004-04-20 16:49:22
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:

    > Masz tutaj http://www.fkn.pl/news/id__14469/ jakosc PKO BP.

    Nie widzę nic poza komunikatem, który już znam. Nawet komentarze są
    różnorodne. Nie widzę też żadnego porównania z Pekao, więc po co w ogóle
    podałeś tego linka?

    > W 2004
    > roku ten super bank wprowadza we wszytkich oddzialach obsluge przez
    > interent.

    Owszem, wprowadza. To źle?
    Zważ, że PKO istniał jak jeszcze nas obu na świecie nie było. Czy sądzisz,
    że ruszenie takiego molocha, wyeliminowanie zaszłości historycznych, odnowa
    technologiczna i dostosowanie kadry do nowych realiów - to prosta sprawa?
    Łatwo jest mieć nowoczesny system, jak się startuje od zera.

    A jednak PKO powoli, ale konsekwentnie się unowocześnia. I póki co, z punktu
    widzenia obserwatora wygląda na to, że im to nieźle wychodzi. A na pewno idą
    w lepszym kierunku niż Pekao SA, które zeszło na psy niemożebnie.
    Nie musisz mi wierzyć, nie mam też zamiaru cię przekonywać na siłę -
    wystarczy, że poczytasz archiwum.

    A co do oferty - jak większość grupowiczów, mam kilka kont. A PKO przyda mi
    się ze względu na potężną infrastrukturę naziemną. Gdyby nie brak kanału
    internetowego, już dawno bym tam konto założył.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 54. Data: 2004-04-21 09:51:57
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c631ud$j5c$1@news.onet.pl>, usenet@[WYTNIJTO]nawara.info
    says...
    W watku <c631ud$j5c$1@news.onet.pl>, usenet@[WYTNIJTO]nawara.info
    piszesz...
    |Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomo=3Fci
    |

    |Mówisz o przelewach przychodz=3Fcych? Całkowicie powszechne, w znacznej
    |większo=3Fci polskich banków.

    Czyzby? No patrz, to ja z takich "bankow" nie korzystam.

    |Wiesz po co wprowadzono NRB ?

    Czyzby nrb likwidowal pomylki blednego nr konta? Ciekawe. Tak sie sklada
    ze moj prawnik ma na nieszczescie konto w PKO i nastapila pomylka -
    zamiast do mnie pieniadze zostaly przelane na jego konto. Oczywiscie
    nikt nie sprawdzil w PKO ze nazwisko a numer to dwie rozne sprawy - bo i
    po co. Na szczescie pieniadze splynely do osoby ktora znam i mimo
    naszych obustronnych wysilkow aby oficjalna droga zwrocic pieniadze
    (czyli przez bank) trwalo to prawie 2 miesiace. PKO znam bardzo dobrze -
    to chlam z informatyzacja i obsluga na poziome krola Cwieczka. Dobry dla
    starych babc i dziadkow z czasow komuny, ktorzy to ludzie po prostu sa
    przyzwyczajeni do jednego banku. Tak jak z np. TPSA - wsrod moich
    znajomych nikt nie korzysta z usulug smiesznych pozostalosci jedynie
    slusznego systemu poniewaz jest to pewna forma masochizmu.

    Ale jak wspomnialem Twoje pieniadze, Twoje sprawy - nic mnie to nie
    obchodzi - dla mnie trzymaj je nawet w skarpetce jezeli Cie to urzadza.

    EOT

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 55. Data: 2004-04-21 10:28:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > Ale jak wspomnialem Twoje pieniadze, Twoje sprawy - nic mnie to nie
    > obchodzi - dla mnie trzymaj je nawet w skarpetce jezeli Cie to

    Podaj banki, ktore sprawdzaja numer konta z danymi wlasciela.
    Takze korzystajac z elektronicznych kanalow elektronicznych.

  • 56. Data: 2004-04-21 10:39:01
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2004 11:51:57 +0200, Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał:

> [...]
    > ze moj prawnik ma na nieszczescie konto w PKO i nastapila pomylka -
    > zamiast do mnie pieniadze zostaly przelane na jego konto.

    Cóż za zbieg okoliczności, prawda? ROTFL

    > Oczywiscie
    > nikt nie sprawdzil w PKO ze nazwisko a numer to dwie rozne sprawy - bo i
    > po co.

    Masz racje - bo i po co ?

    > Na szczescie pieniadze splynely do osoby ktora znam i mimo
    > naszych obustronnych wysilkow aby oficjalna droga zwrocic pieniadze
    > (czyli przez bank) trwalo to prawie 2 miesiace.

    Nie dziwię się bankowi - jeśli ktoś chciał przelać Twojemu prawnikowi (bo
    wskazał taki numer konta - poprawny na pewno, jesli był w formacie NRB) to
    to zrobił - co bankowi do tego ?

    [ciach emocjonalne wynurzenia]

    W podanej przez Ciebie sytuacji zamiast nazwy PKO wstaw kazdy inny bank -
    będzie podobnie. Nazwa odbiorcy nie ma po prostu znaczenia w dobie NRB. Na
    grupie jest sporo przykładów wysyłania przelewów do Kaczora Donalda albo
    do xxx xxxxx, poszukaj.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 57. Data: 2004-04-21 10:46:56
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    napisał w wiadomości news:c65ibn$jfp$1@news.onet.pl...

    > Takze korzystajac z elektronicznych kanalow elektronicznych.

    Amruś, co to 'elektroniczny kanał elektroniczny' ? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 58. Data: 2004-04-21 11:02:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> wrote:
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Amruś, co to 'elektroniczny kanał elektroniczny' ? :-D
    ystrybucji mialo byc ;)

  • 59. Data: 2004-04-21 11:07:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Podaj banki, ktore sprawdzaja numer konta z danymi wlasciela.
    > Takze korzystajac z elektronicznych kanalow elektronicznych.
    Swego czasu robiła to Nordea przy przelewach wewnętrznych (to na pewno).

    Co wygrałem ?

    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 60. Data: 2004-04-21 11:29:21
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    napisał w wiadomości news:c65kbh$83u$1@news.onet.pl...

    > ystrybucji mialo byc ;)