  • 1. Data: 2004-04-16 09:55:38
    Temat: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=51509
    23

    Wow. Jeszcze nie wiem, czy zakladac konto juz teraz czy jak to wprowadza? :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-16 09:59:00
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=51509
    23

    Może nazwą tą usługę: "emeryt on-line" ;DDD

    > Wow. Jeszcze nie wiem, czy zakladac konto juz teraz czy jak to wprowadza? :)

    Hehe, też się zastanawiam ;)

  • 3. Data: 2004-04-16 10:15:39
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=51509
    23

    > Wow. Jeszcze nie wiem, czy zakladac konto juz teraz czy jak to wprowadza? :)

    Mnie bardziej zastanawia co się stanie z Inteligo. Zaorają?
    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 4. Data: 2004-04-16 10:24:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Mnie bardziej zastanawia co się stanie z Inteligo. Zaorają?
    > KJ

    No takie ploty od dawna kraza :)
    W sumie jak nie wahaja sie orac wiekszych marek (patrz telekomy predzej czy
    pozniej)...
    Z drugiej strony byloby to bardzo dziwne, bo niekoniecznie wszyscy maja
    dobre skojarzena z Inteligo.
    No i jakby zupelnie zostali wchlonieci, to porazka by byla - bo samo IFS
    dziala bardzo dobrze.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-04-16 10:37:53
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

> [...]

    > dobre skojarzena z Inteligo.
    > No i jakby zupelnie zostali wchlonieci, to porazka by byla - bo samo IFS

    na cale szczescie naleze do szalencow co maja RORa w PKO BP i w INTELIGO
    :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 6. Data: 2004-04-16 10:44:32
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Z drugiej strony byloby to bardzo dziwne, bo niekoniecznie wszyscy maja
    > dobre skojarzena z Inteligo.

    Docelowo markę pewnie zaorają, ale to pewnie 2-3 lata jeszcze. Pewnie trochę
    zależy od wyników Inteligo ;) Ale z drugiej strony pkobp kupilo IFS za grosze,
    wiec nie ma pośpiechu. Najpierw spokojnie będą wdrażać nowy system w pkobp (oraz
    w inteligo), a później sie zobaczy... Do tego czasu to pewnie też właściciel
    banku sie zmieni ;)

    > No i jakby zupelnie zostali wchlonieci, to porazka by byla - bo samo IFS
    > dziala bardzo dobrze.

    Wydaje mi sie ze spółka IFS zostanie. Może sie przydać do innych celów
    (outsourcing), albo produktów - cos jak Xelion.

  • 7. Data: 2004-04-16 11:18:18
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c5oaic$kso$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    says...
    W watku <c5oaic$kso$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    piszesz...
    |czy zakladac konto juz teraz czy jak to wprowadza?

    W PKO lepiej w ogole nie zakladac konta.
    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 8. Data: 2004-04-16 11:23:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Poke wrote:
    [...]

    > W PKO lepiej w ogole nie zakladac konta.
    A masz jakies argumenty czy "jedziesz na opinii" ?
    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 9. Data: 2004-04-16 13:01:11
    Od: "news" <...@5...pl>

    napisał w wiadomości news:c5oaic$kso$1@news.onet.pl...
    > http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=51509
    23

    > Wow. Jeszcze nie wiem, czy zakladac konto juz teraz czy jak to wprowadza?
    :)

    ja wlasnie zamknalem e-pkobp, mialem bardzo dobre wrazenia, ale PKO BP za
    chwile zaora raz na dobre a ja do inteligo żywcem nie przejdę
    sentyment pozytywny został

  • 10. Data: 2004-04-16 14:29:35
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

> [...]
    23

    > Wow. Jeszcze nie wiem, czy zakladac konto juz teraz czy jak to

    Zauważ że tam pisze: "Pod koniec tego półrocza PKO BP chce (...)"
    Chciejstwo w Polsce pospolite, a zapowiedzi było już tyle ...

    Bogdan B.