  • 1. Data: 2004-04-16 11:02:50
    Temat: Konta w VW - roznice
    Od: "Dave " <d...@W...gazeta.pl>

    Mam oba konta w VW (edirekt i Plus Konto) i wlasciwie nie widze zadnej
    roznicy poza oprocentowaniem i karta do edirekt. Z karty nie korzystam wiec
    chyba nie ma sensu w ogole korzystac z e-direkt i wszystkie operacje
    (przelewy przychodzace, wychodzace, PZ etc) lepiej robic przez Plus Konto ?
    Czy sa jeszcze jakies inne ukryte roznice ?

  • 2. Data: 2004-04-16 11:06:02
    Temat: Re: Konta w VW - roznice
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy sa jeszcze jakies inne ukryte roznice ?
    nie :-)

  • 3. Data: 2004-04-18 20:46:23
    Od: "Dj Tomek" <d...@g...mm.pl>

    No jest roznica. Majac samo konto PLUS muszisz zaplacic za tokena - wg TOiP.
    Token wydawany jest bezplatnie tylko do e-direct (brak oplaty za jego
    uzytkowanie). Tak wiec majac e-direct masz tokena za darmo. Jesli majac
    e-direct zalozysz sobie PLUS KONTO to tokena masz tego samego i nic nie
    placisz za jego uzytkowanie. OT..... ROZNICA .

    POZDRAWIAM,
    DJ TOMEK

    http://www.gazeta.pl/usenet/