  • 11. Data: 2002-02-22 12:48:47
    Temat: Re: Intelligo-->ZUS nie działa?
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Na moim koncie w OFE brakuje składek od 11.2000!!! Rozpoczęłam już
    korespondencję z ZUSem, nie zamierzam im tego popuścić (na szczęście mój OFE
    ściąga składki z 30% odsetkami). Pod koniec lutego ma się odbyć kolejna
    transza przekazania składek do OFE, jeśli nie przeleją to zacznę robić nieco
    więcej szumu. Polecam takie samo działanie.
    Pozdrawiam
    Kate

  • 12. Data: 2002-02-22 12:52:21
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > Wszelkie zdenerwowanie w związku z ZUS lub US działa na korzyść Kasy
    Chorych i
    > na ewidentną szkodę płatnika bądź podmiotu gospodarczego. Jak mówi
    starożytne
    [..]
    >Z pozdrowieniem tak dla denerwujących jak i z/denerwowanych.
    >
    >Anglosaxon

    ============
    Niestety nawet Kasy nie zyskują na tym ponieważ ZUS nie przelewa do nich
    składek wg liczby ubezpieczonych oraz składek odprowadzanych przez
    płatników. ZUS działa troszkę inaczej: potrafi zidentyfikować 50-60%
    odprowadzanej składki a następnie przelewa ją do Kas razem z tzw. "składkami
    niezidentyfikowanymi" według własnego klucza podziału, który nawet dla
    specjalistów jest czarną magią.
    To tak na marginesie tego kto zyskuje: tak naprawdę zyskuje ZUS ponieważ
    przetrzymuje masę pieniędzy i może z nią robić co zechce!
    Pozdrowienia Wall.

  • 13. Data: 2002-02-22 13:34:48
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>
    napisał w wiadomości

    > Wiem, ze mi nie wplacili do OFE za 3 przypadkowe
    miesiace 2001 i tlumaczyli
> [...]
    > Na koniec korespondencji (kiedy zalatwielm, ze
    platnik jeszcze raz
    > dostarczyl im sporne dokumenty) stwierdzili, ze

    Mam dokładnie taka samą sytuację i odpowiedzieli
    mi idetycznie, teks przepraszająco-nic nie
    wyjasnijący-tłumaczący maja stndardowy, tylko
    zmieniaja płatników :-)))

    Sark

  • 14. Data: 2002-02-22 14:48:49
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Dobre!!!
    > Właśnie poprosiłem panią w ZUS, żeby podała adres e-mail,
    > to prześlę jej wyciąg i nastąpiła KONSTERNACJA.
    > Próbowała mnie spławić na fax, ale uparłem się, że nie po to technika poszła
    do
    > przodu, żebym teraz korzystał z jakichś archaizmów.
    > Czekam teraz na telefon, bo musi znaleźć informatyka
    > i się z nim skonsultować czy wogóle mają mail i co ztym dalej zrobić :-)
    > Roman
    >
    > --

    Znalazły się moje wpłaty :-)
    Może woleli pogrzebać niż męczyć się potem z jakiś "imejlem" ;-)
    Pozdrawiam
    Roman

  • 15. Data: 2002-02-22 17:04:07
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Numer konta jest potrzebny zusowi aby ci je w
    > razie niepłacenia składek zająć a do identyfikacji
    > kto wpłacał mają Imie i nazwisko, nazwe skrocona,
    > nip, pesel itd ...

    i to jest poprawna odpowiedź, a wszelkie opowieści o identyfikowaniu
    płatnika na podstawie numeru rachunku można sobie między bajki włożyć

  • 16. Data: 2002-02-22 21:22:13
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze r...@p...onet.pl:

    > do
    >
    > Znalazły się moje wpłaty :-)
    > Może woleli pogrzebać niż męczyć się potem z jakiś "imejlem" ;-)

    Rewelacja, wystarczy ZUS postraszyć emailem i wszystko załatwią. Może
    umieścić to w FAQ :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki

  • 17. Data: 2002-02-23 01:19:04
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > Rewelacja, wystarczy ZUS postraszyć emailem i wszystko załatwią. Może
    > umieścić to w FAQ :)))))

    Straszak na ZUS - EMAIL

    http://www.tomekkov.republika.pl/email.jpg

    :))
    pozdrowka

  • 18. Data: 2002-02-25 09:43:02
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > Czekam teraz na telefon, bo musi znaleźć informatyka
    > i się z nim skonsultować czy wogóle mają mail i co ztym dalej zrobić :-)

    Trafiles na wyjatkowo uprzejma pania.
    Jesli by sie uparla, to zostalby ci tylko polecony albo osobiste doreczenie
    papierka.
    I tyle.

    Michal