  • 1. Data: 2002-02-22 10:44:10
    Temat: Multibank i RO
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    Jezeli ustawi sie limit powyzej ktorego srodki maja byc przekazywane na
    Rachunek Oszczednosciowy to limit ten dotyczy salda na rachunku, czy srodkow
    dostepnych?
    Jezeli srodkow dostepnych to jest to troszke bez sensu. Jezeli dostane linie
    kredytowa, to limit trzeba podwyzszyc do:
    1000 zl + wysokosc linii kredytowej, bo inaczej Multibank bedzie przelewal
    pieniadze z mojego kredytu na Rachunek Oszczednosciowy i nawet nie widzac
    tego jest sie -8% do tylu :-(

    Wera

  • 2. Data: 2002-02-22 11:01:07
    Temat: Odp: Multibank i RO
    Od: "szulu" <s...@p...fm>

    Użytkownik Weronika Orzel <w...@p...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a557cr$mg$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pieniadze z mojego kredytu na Rachunek Oszczednosciowy i nawet nie widzac

    dotyczy salda .....

    pozdrawiam
    szulu

  • 3. Data: 2002-02-22 13:12:21
    Temat: Re: Multibank i RO
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    A Pani w infolinii mowi co innego

  • 4. Data: 2002-02-22 23:58:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 22 Feb 2002 14:12:21 +0100, "Weronika Orzel"
    <w...@p...com> wrote:

    >A Pani w infolinii mowi co innego

    cos sie jej pokrecilo albo inaczej zrozumiala termin saldo. Przy
    przelewach automatycznych pod uwage brane sa tylko srodki wlasne. Na
    pewno taki przelew nigdy nie spowoduje powstania debetu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl