  • 1. Data: 2002-02-22 10:17:24
    Temat: Citi Visa - ile za zastrzezenie?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Znajomej zniknęła Visa Silver Citi - okazało się że kolega idiota zrobił
    "kawał"... Nic to, karta już zastrzeżona.
    Powiedzieli jej, że zastrzeżenie kosztuje... 400zł. Czy faktycznie?
    Byłem przekonany że Citi się trochę ucywilizował, choćby biorąc pod uwagę to
    ograniczenie odpowiedzialności do 100zł na 48h przed zastrzeżeniem...

    Mógłby ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2002-02-22 10:29:38
    Temat: Re: Citi Visa - ile za zastrzezenie?
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Powiedzieli jej, że zastrzeżenie kosztuje... 400zł. Czy faktycznie?

    Kto jej tak powiedział?

    > Mógłby ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć?

    polecam 0-800-22-46-53

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-02-22 10:35:17
    Temat: Odp: Citi Visa - ile za zastrzezenie?
    Od: "szulu" <s...@p...fm>

    Użytkownik Jacek Osiecki <j...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@p...ani...
    > Witam!
    >
    > Znajomej zniknęła Visa Silver Citi - okazało się że kolega idiota zrobił
    > "kawał"... Nic to, karta już zastrzeżona.
    > Powiedzieli jej, że zastrzeżenie kosztuje... 400zł. Czy faktycznie?

    niemozliwe, za zastrzezenie nic sie nie placi

    pozdrawiam
    szulu

  • 4. Data: 2002-02-22 11:29:56
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 22 Feb 2002 10:29:38 GMT, Adam Płaszczyca napisał(a):

    >Kto jej tak powiedział?

    W infolinii... Zaraz z nią porozmawiam, bo dalej nie może dojść do siebie...

    >polecam 0-800-22-46-53

    Dzięki.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 5. Data: 2002-02-22 21:37:06
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "szulu" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > niemozliwe, za zastrzezenie nic sie nie placi
    >
    > pozdrawiam
    > szulu
    Placi sie 6.5 miesiecznie...za mozliwosc darmowego zastrzezenia w kazdym
    momencie..no i za inne pierdoly ale nie o tym byla mowa.

    pozdrawiam
    Krzysiek