  • 1. Data: 2005-10-13 19:33:50
    Temat: (Inteligo) wypowiedzenie umowy
    Od: "Grześ " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam. Mam takie pytanie: po ilu miesiącach braku obrotów na rachunku
    Inteligo wypowiada umowę rachunku? Wprawdzie w regulaminie konta jest że po 3
    miesiącach MOŻE wypowiedzieć, ale nie MUSI.
    Problem jest taki. trochę ponad 3 miesiące temu założyłem rachunek w Lukasie
    i na koncie Inteligo zostawiłem niewielką ilość pieniążków, w razie jakbym
    potrzebował skorzystać z bankomatu PKO. Na koncie Inteligo od 3 miesięcy i
    kilku dni nie mam żadnych obrotów poza okresowym dopisywaniem kilku groszy
    odsetek i pobieraniem prowizji 99 gr za kartę. Ciekawi mnie kiedy Inteligo
    wypowie mi umowę rachunku bo prawdę mówiąc dla mnie jest to wygodniejsze. Nie
    potrzebuję już tego rachunku, ale jakoś nie mogę zebrać się do jego
    zamknięcia. Liczę że bank sam z siebie mi pomoże.

    Pozdr. Grześ

  • 2. Data: 2005-10-13 19:39:31
    Temat: Re: (Inteligo) wypowiedzenie umowy
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > potrzebuję już tego rachunku, ale jako? nie mogę zebrać się do jego
    > zamknięcia. Liczę że bank sam z siebie mi pomoże.

    Wielu naiwnych tak myslalo. Tymczasem prawda jest taka, ze bankowi sie
    to zwyczajnie nie oplaca. O wiele prosciej jest wciaz naliczac oplaty, a
    po jakichs 3 latach wystawic tytul egzekucyjny na oplaty + odsetki
    ustawowe.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-10-13 20:32:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grześ wrote:
    [...]

    > zamknięcia. Liczę że bank sam z siebie mi pomoże.
    To nie licz.
    Bank sobie poprowadzi przez 10 lat naliczy przez ten czas 5PLN *12 *10
    =600PLN + odsetki i wystawi tytuł egzekucyjny. Do tego oczywiście wpisze
    Cię do BIK. A wtedy będziesz płakał, że nie mozesz wziąć np. kredytu na
    mieszkanie...
    KJ

  • 4. Data: 2005-10-13 21:18:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > =600PLN + odsetki i wystawi tytuł egzekucyjny. Do tego oczywiście wpisze
    > Cię do BIK. A wtedy będziesz płakał, że nie mozesz wziąć np. kredytu na

    Bez hardkoru proszę. :-) Co mówi TOiP o pobieraniu opłat miesięcznych?