  • 1. Data: 2005-10-13 15:34:53
    Temat: mBank KK błąd
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Zauważyłem mały błąd w ich systemie. Chodzi mianowicie o KK i limity
    miesięczne. Ustawiłem sobie limit 1500 zł, zrobiłem 3 transakcje w tym
    miesiącu na 80, 50 i 51 zł a limit zmniejszył się do 1450 zł tak jakby
    była tylko jedna transakcja na 50 zł. Czy ktoś z was też zauważył coś
    takiego czy tylko u mnie ?

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-10-13 19:06:08
    Temat: Re: mBank KK błąd
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Marcin_P. wrote:
> [...]
    > miesiącu na 80, 50 i 51 zł a limit zmniejszył się do 1450 zł tak jakby
    > była tylko jedna transakcja na 50 zł. Czy ktoś z was też zauważył coś

    Pewnie część wisi ci na blokadzie, a wtedy chyba nie zmniejsza limitu.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-10-13 19:51:21
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Pewnie część wisi ci na blokadzie, a wtedy chyba nie zmniejsza limitu.

    Pewnie nie masz karty KK w mBanku.
    Po pierwsze te 3 transakcje są już rozliczone, po drugie blokady zmniejszają
    limity dzienne i miesięczne. Czyżby nikt nie spotkał się z czymś takim ?

    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-10-13 20:28:49
    Od: UberKunda <w...@i...pl>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Czyżby nikt nie spotkał się z czymś takim ?

    Sprawdź sobie w operacjach bieżących 'Daty operacji'/'Daty rozliczenia'
    potem sprawdź w szczegółach karty dwie daty 'Do wykorzystania'
    Łyk kawy, liczydło lub kalkulator i czekaj na olśnienie :)

    W.

  • 5. Data: 2005-10-13 20:41:48
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Sprawdź sobie w operacjach bieżących 'Daty operacji'/'Daty rozliczenia'
    > potem sprawdź w szczegółach karty dwie daty 'Do wykorzystania'
    > Łyk kawy, liczydło lub kalkulator i czekaj na olśnienie :)

    OK. Proszę bardzo

    12-10-2005 13-10-2005 ZAKUP PRZY UŻYCIU -79,99 PLN
    11-10-2005 12-10-2005 ZAKUP PRZY UŻYCIU -50,00 PLN
    11-10-2005 12-10-2005 ZAKUP PRZY UŻYCIU -50,01 PLN

    Limit (PLN) Dzienny Do wykorzystania Miesięczny Do wykorzystania
    dn. 13.10.2005 do31.10.2005

    Transakcje bezgotówkowe 400,00 400,00 1 500,00 1 450,00

    Liczę i co. Że transakcja na 50 zł z 11-10-2005 została ujęta w tym limicie
    a 2 pozostałe nie. Chyba będziesz mnie musiał oświecić

    Pozdrawiam

    Marcin_P.

  • 6. Data: 2005-10-14 07:14:21
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Marcin_P. napisał(a):
> [...]
    >
    > Liczę i co. Że transakcja na 50 zł z 11-10-2005 została ujęta w tym limicie
    > a 2 pozostałe nie. Chyba będziesz mnie musiał oświecić

    Proszę kliknij w menu karty kredytowe -> szczegóły umowy
    i tam będzie ładnie wyjaśnione, w punktach
    Przyznany limit: xxx PLN
    Wykorzystany limit: xxx PLN
    Dostępny limit: xxx PLN

    Niestety "szczegóły karty" pokazują tylko rozliczenia miesięczne i
    dzienne, bez uwzględnienia poprzedniego miesiąca (tak jakby już był
    spłacony) i stąd przekłamania

    pozdrawiam
    --
    oboista

  • 7. Data: 2005-10-14 07:57:22
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > Niestety "szczegóły karty" pokazują tylko rozliczenia miesięczne i
    > dzienne, bez uwzględnienia poprzedniego miesiąca (tak jakby już był

    OK, To co piszesz to prawda, ale jest jedno ale. To że z dniem generowania
    wyciągu "limit miesięczny do wykorzystania do 31.10.2005" ustawia się na
    maksymalne ustawione przeze mnie to wiem.( termin generowania wyciągu
    10.10). Tu jest inny problem i chyba już wiem jaki. Otóż transakcja na 50 zł
    była autoryzowana i system zdjął ją z limitu miesięcznego, a 2 pozostałe
    przeszły bez autoryzacji. I tu jest błąd w systemie KK mBanku. Powinni nie
    tylko sprawdzać autoryzacje ale też transakcje rozliczone bez autoryzacji.

    PS. W poniedziałek zadzwonię do mBanku i spróbuje wyjaśnić tę sprawę lub
    złożę reklamacje na błąd systemu.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 8. Data: 2005-10-14 12:45:32
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Marcin_P. wrote:
    > Pewnie nie masz karty KK w mBanku.

    Skoro tak mówisz :)

    > Po pierwsze te 3 transakcje są już rozliczone, po drugie blokady zmniejszają
    > limity dzienne i miesięczne. Czyżby nikt nie spotkał się z czymś takim ?

    Po pierwsze nie napisałeś, że są rozliczone, a po drugie napisałem
    "chyba" bo miałem taką sytuację ostatnio i wydawało mi się, że blokada
    nie zmniejszyła limitu, chociaż przyznaje, że spojrzałem "na oko" i nie
    liczyłem kalkulatorem.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\