  • 1. Data: 2005-10-13 15:18:19
    Temat: Czarna lista banków
    Od: "JanEk" <j...@o...pl>

    Fiat Bank Polska podaję jako pierwszy na tej liście - mimo zapewnień w
    umowie o możliwości obniżenia oprocentowania w przypadku obniżenia stóp
    procentowych przez NBP od dwóch lat kiedy to zaciągnąłem kredyt na zakup
    samochodu oprocentowanie nie obniżył ani razu mimo, że NBP stopy obniżało w
    tym okresie kilkakrotnie!!!! W dziale obsługi klienta jedyną przyczyną tego
    stanu podają brak uchwały Zarządu. Klienta i zawarte z nim umowy mają za
    nic. Czy macie pomysł jak takim bankom umilić życie? Najlepiej zadziałałby
    czarny p.r. w internecie - czy znacie jakieś stronki na ten temat?

    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m

  • 2. Data: 2005-10-13 15:30:05
    Temat: Re: Czarna lista banków
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "JanEk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic. Czy macie pomysł jak takim bankom umilić życie? Najlepiej zadziałałby
    > czarny p.r. w internecie - czy znacie jakieś stronki na ten temat?

    Zamiast sie rzucac jak pchla na drucie to trzeba pomyslec, pobrac kredyt w
    innym banku, splacic Fiat Bank i byc szczesliwym...

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2005-10-13 15:30:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    JanEk wrote:
> [...]
    > na zakup samochodu oprocentowanie nie obniżył ani razu mimo, że NBP
    > stopy obniżało w tym okresie kilkakrotnie!!!!

    Łączę się z Tobą w bólu, ale może nie należało podpisywać umowy ze słowem
    "możliwość" w umowie? A zaatakowałeś ich w ogóle pisemnie, że "w związku z x
    obniżek stóp podajesz pod rozwagę banku zapis w umowie mówiącym o możliwości
    obniżenia % kredytu" ? Czy tylko zapytałeś w oddziale?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-10-13 15:36:35
    Od: "JanEk" <j...@o...pl>

    > Zamiast sie rzucac jak pchla na drucie to trzeba pomyslec, pobrac kredyt w
    > innym banku, splacic Fiat Bank i byc szczesliwym...

    Właśnie o to rzucanie jak pchła się rozchodzi - bo w umowie kredytowej było
    cacy cacy tzn, że klient może ubiegać się o wczeniejsze spłacenie kredytu po
    uzyskaniu zgody banku. Po otrzymaniu kredytu dostałem w załączeniu regulamin
    udzielania kredytów w którym stwierdza się, że taka możliwość nie istnieje -
    jednym słowem walka z wiatrakami i długotrwałe przepychanki.

    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m

  • 5. Data: 2005-10-13 15:40:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-13 17:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    JanEk, gdy pisał(a):

> [...]
    > udzielania kredytów w którym stwierdza się, że taka możliwość nie istnieje -
    > jednym słowem walka z wiatrakami i długotrwałe przepychanki.

    Znaczy umowa była sprzeczna zregulaminem?
    I Ty im to opuściłeś?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 6. Data: 2005-10-13 15:43:32
    Od: "JanEk" <j...@o...pl>

> [...]
    możliwości
    > obniżenia % kredytu" ? Czy tylko zapytałeś w oddziale?

    Masz rację ale czy to ja jestem nierzetelny? Czy to my za każdym razem mamy
    traktować każdego naszego nawet najdrobniejszego kontrahenta jako
    potencjalnego złodzieja? Czy moja propozycja opublikowania czarnej list
    banków jest w tej sytuacji nie na miejscu ?

    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m

  • 7. Data: 2005-10-13 15:49:00
    Od: "JanEk" <j...@o...pl>

    > Znaczy umowa była sprzeczna zregulaminem?
    > I Ty im to opuściłeś?
    >
    > --
    Chyba żartujesz - tacy głupi to oni nie są. Umowa mówi, że bank "może:"
    czyli nie musi obniżyć stóp procentowych w określonej sytuacji. Czy Ty nigdy
    nie zaciągałeś kredytów? Nie widziałem jeszcze inaczej skonstruowanej umowy
    na kredyt niż właśnie przy użyciu: "może"

    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m

  • 8. Data: 2005-10-13 16:10:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    JanEk wrote:

    > Masz rację ale czy to ja jestem nierzetelny?

    Oczywiście, że nie - czy ktoś tak twierdzi?

    > Czy to my za każdym
    > razem mamy traktować każdego naszego nawet najdrobniejszego
    > kontrahenta jako potencjalnego złodzieja?

    Jakiego złodzieja? Powtarzam pytanie - zwróciłeś się pisemnie o obniżenie %
    z powołaniem na to, że stopy spadły oraz zapis umowy? Czy też zapytałeś w
    oddziale i popędziłeś od razu do domu, żeby stworzyć czarną listę w necie
    ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-10-13 16:24:51
    Od: "JanEk" <j...@o...pl>

> [...]
    > oddziale i popędziłeś od razu do domu, żeby stworzyć czarną listę w necie

    Fiat Bank Polska nie ma oddziałow, jest tylko centrala w Warszawie. Obniżeń
    stóp procentowych nie dokonuje się indywidualnie na prośbę klienta ! Opinię
    o braku możliwości obniżenia stóp procentowych z ww. względów uzyskałem w
    telefonicznej rozmowie z działem obsługi klienta - uważasz, że pisanie w tej
    sytuacji ma sens - to primo, a secundo to ich obowiązek, jak wynika z
    umowy, analizować i podejmować działanie w odpowiedzi na zmiany stóp NBP.
    Tak czy owak dziś napisałem do nich mail'a.
    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m

  • 10. Data: 2005-10-13 16:32:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    JanEk wrote:

    >Opinię o braku możliwości obniżenia stóp procentowych z ww.
    > względów uzyskałem w telefonicznej rozmowie z działem obsługi klienta

    Tak myślałam :-)

    > - uważasz, że pisanie w tej sytuacji ma sens - to primo,

    A jak chcesz inaczej uzyskać obniżkę?

    >a secundo
    > to ich obowiązek, jak wynika z umowy, analizować i podejmować
    > działanie w odpowiedzi na zmiany stóp NBP.

    Obowiązek? Tak masz w umowie? Czy też w tej umowie nadal jest "możliwość" ?
    W czyim interesie jest skorzystanie z tej możliwości - Twoim czy banku? I
    dlaczego oczekujesz, że bank będzie "analizował i podejmował działanie"
    leżące w Twoim interesie? Jednym słowem - rusz 4 litery i wysmaruj pismo z
    przywołaniem wszystkich obniżek stóp i stosownego zapisu w umowie.

    >Tak czy owak dziś
    > napisałem do nich mail'a.

    Za mało - napisz oficjalne pismo.

    przyszłość/ Woody Allen