  • 1. Data: 2005-10-13 16:46:11
    Temat: lukas - sesje czy cos sie zmienilo?
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    doszly jakies sesje wychodzace czy nadal tylko jedna?

  • 2. Data: 2005-10-13 17:37:01
    Temat: Re: lukas - sesje czy cos sie zmienilo?
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> napisał w
    wiadomości news:dim2r7$dl5$1@news.onet.pl...
    > doszly jakies sesje wychodzace czy nadal tylko jedna?

    Jak to jedna. Zawsze były 2 oficjalnie do 7:00 i do 11:00 nieoficjalnie do
    7:40 i 11:40

  • 3. Data: 2005-10-13 18:03:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    D napisał(a):

    > doszly jakies sesje wychodzace czy nadal tylko jedna?

    Dwie są. O 9-tej i 12-tej bodajże

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-10-13 21:31:22
    Od: "eko" <e...@h...pl>

    a tak dokładniej to 8 i 11 wychodzące i 12, 16 i 18 przychodzące KIR
    wyszły bo mi jeszcze sieci nie odłączyli o do 10 miałem zapłacić :)

    a ktoś korzystał już ze sorbnetu, za jedyne 15zł można przelać kasę bardzo
    szybko

    pozdrawiam
    EKO