  • 1. Data: 2005-10-13 13:14:31
    Temat: Citibank atakuje
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    A przyszło takich dwoje do firmy i próbowali namawiać na kartę kredytową. Ze
    strony załogi (miała przerwę) zero zainteresowania, kadra wyższa także
    niespecjalnie. No ale przyszli i siedzą, to mnie wysłali na pożarcie, jako
    najbardziej zorientowanego (oczywiście dzięki PBB) w temacie. Najpierw
    kobieta zaczęła roztaczać wizje, po trzech minutach ja zacząłem jej zadawać
    pytania. Pytań było trzy: 1) jakie oprocentowanie? 2) jaki koszt karty? 3)
    jaka kara za nieterminową spłatę? Po trzecim się pożegnałem. Cóż, życie
    wędrownego sprzedawcy, w szczególności wędrownego sprzedawcy kart
    kredytowych jest ciężkie i niewdzięczne, a na końcu się umiera...

    Grzexs

  • 2. Data: 2005-10-13 13:22:36
    Temat: Re: Citibank atakuje
    Od: Jurek <j...@s...pl>

    Grzexs napisał(a):
    > A przyszło takich dwoje do firmy i próbowali namawiać na kartę kredytową.
    Ech, u nas to było właściwie odgórnie zlecone - szefostwo ma rachunki w
    citi, i zachęcało do spotkania, że panowie przyjdą, zaproponują coś
    ciekawego itp...w sumie się zgodziłem, bo skoro w godzinach pracy to
    mnie to ryba, pogadam sobie i sam też panów popytam...ostatecznie karty
    i tak nie wziąłem...

    ___Jurek
    jerys(at)poczta(dot)fm | jerys(at)spymac(dot)com

  • 3. Data: 2005-10-13 13:26:41
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dilml7$hgv$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Grzexs z adresu <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał(a):

> [...]
    > sprzedawcy, w szczególności wędrownego sprzedawcy kart kredytowych
    > jest ciężkie i niewdzięczne, a na końcu się umiera...

    no cóż .. też nie mam dobrego zdania o city ... ale jak się przeanalizuje na
    spokojnie to ...

    a) w przypadku problemu to najlepsza karta - najpierw dostajesz kasę, a
    później wyjaśniają
    b) zwykle działa tam gdzie nie działają inne
    c) jeśli to co kupięlś ulegnie zniszczeniu to bank pokryje koszty
    d) najwięcej zniżek w punktach handlowych
    e) wsparcie na całym świecie

    z perspektywy czasu stwierdzam, że ocena jakości tej karty zależy od obrotów
    na rachunku :)
    w pewnym momencie człowiek zaczyna przykładać większą wagę do wygody, niż do
    drobnych opłat, typu 150-200 zł rocznie

    no ale na razie bardzo sobię cenię moją złotą rybkę mBanku, a od czasu jakąś
    promocję, np. BPH "kredyt 3 miesiące bez odsetek"

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-10-13 15:14:47
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@N...pl>

    plusz napisał(a):
> [...]
    > niejaki(a): Grzexs z adresu <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał(a):

    > a) w przypadku problemu to najlepsza karta - najpierw dostajesz kasę, a
    no powiedzmy

    > b) zwykle działa tam gdzie nie działają inne
    wiesz to z doświadczenia?

    > c) jeśli to co kupięlś ulegnie zniszczeniu to bank pokryje koszty
    to ubezpieczenie jest tak skonstruowane, że nigdy nie masz szans się
    załapać:)

    > d) najwięcej zniżek w punktach handlowych
    jeśli często jadasz w drogich restauracjach, to możesz wyjść na swoje

    > e) wsparcie na całym świecie
    nieprawda. W oddziale Citi w Delhi nie dostałem wsparcia:(

> [...]
    > na rachunku :)
    > w pewnym momencie człowiek zaczyna przykładać większą wagę do wygody, niż do
    W pewnym momencie człowiek też przestaje zwracać uwagę, że się go
    roluje, no ale czy to jest dobrze?

    KK

  • 5. Data: 2005-10-13 20:02:54
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > nieprawda. W oddziale Citi w Delhi nie dostałem wsparcia:(

    trzeba było skorzystac z phonehome, bezpłatnego połączenia z citiphone w
    Polsce, a nie hindusów gnębić ;) - a co do wsparcia za granicą - awaryjna
    karta i awaryjne dostarczenie gotówki w dowolne miejsce na swiecie jest w
    citi gratis

  • 6. Data: 2005-10-14 09:16:18
    Od: Trzypion <_555@nie_irc.pl>

    On Thu, 13 Oct 2005 17:14:47 +0200, Krzysztof Kowalewski
    <K...@N...pl> wrote:

    >no powiedzmy
    Nie powiedzmy. Przetestowane.

    >wiesz to z doświadczenia?
    Tak.

    >to ubezpieczenie jest tak skonstruowane, że nigdy nie masz szans się
    >załapać:)
    Fakt.

    >jeśli często jadasz w drogich restauracjach, to możesz wyjść na swoje
    Też.

    >nieprawda. W oddziale Citi w Delhi nie dostałem wsparcia:(
    Bo oni tam nie lubia moobanku (święte krowy etc.) ;)

    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_