  • 1. Data: 2005-10-13 15:52:29
    Temat: Okradli BANK !!!
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

    W Radiu Lublin podali ze dwoch gosci okradlo klientow
    pewnego banku na 50 tys zl.
    Znaczy wirus, kon trojanski, podejrzeli hasla itp.
    A wiecie ktory to bank ?
    Pzdr.
    Marceli

  • 2. Data: 2005-10-13 15:57:00
    Temat: Re: Okradli BANK !!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marceli wrote:
    > W Radiu Lublin podali ze dwoch gosci okradlo klientow
    > pewnego banku na 50 tys zl.
    > Znaczy wirus, kon trojanski, podejrzeli hasla itp.
    > A wiecie ktory to bank ?

    ale przez internet? :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-10-13 16:11:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > ale przez internet? :)

    Konia trojańskiego można też do placówki wprowadzić ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-10-13 16:38:42
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Konia trojańskiego można też do placówki wprowadzić ;-)

    Myslisz, ze ochrona nie zauwazy ?!

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-10-13 16:39:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Myslisz, ze ochrona nie zauwazy ?!

    Jak będzie prawdziwy trojański to nie :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-10-13 18:10:09
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Myslisz, ze ochrona nie zauwazy ?!

    Jeśli ochrona zarabia typowe minimalne grosze, to nie zauważy nawet
    stada słoni z Hannibalem na czele ;-)

  • 7. Data: 2005-10-13 18:15:58
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dim2i1$6df$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): $$Szalony_Kapelusznik$$ z adresu
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał(a):

    > Myslisz, ze ochrona nie zauwazy ?!

    koń trojański właśnie polega na tym, żeby ochrona widziała konia, a nie
    złodziei :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 8. Data: 2005-10-13 18:30:58
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > Konia trojańskiego można też do placówki wprowadzić ;-)

    nie mowiac o wirusach:) chocby ptasiej grypy:)

  • 9. Data: 2005-10-13 18:52:30
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    siliana <t...@o...pl> wrote:

    > nie mowiac o wirusach:) chocby ptasiej grypy:)

    Byłem dzisiaj w banku i kichłem. Wprowadziłem wirusa do systemu ;)

    P.

  • 10. Data: 2005-10-13 19:04:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Oct 2005 20:30:58 +0200, w <434ea26b$0$5435$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "siliana" <t...@o...pl> napisał(-a):

    > nie mowiac o wirusach:) chocby ptasiej grypy:)

    Nam grozi na razie najwyżej kacza grypa ;)