    From: "Grześ " <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: (Inteligo) wypowiedzenie umowy
    Date: Thu, 13 Oct 2005 19:33:50 +0000 (UTC)

    Witam. Mam takie pytanie: po ilu miesiącach braku obrotów na rachunku
    Inteligo wypowiada umowę rachunku? Wprawdzie w regulaminie konta jest że po 3
    miesiącach MOŻE wypowiedzieć, ale nie MUSI.
    Problem jest taki. trochę ponad 3 miesiące temu założyłem rachunek w Lukasie
    i na koncie Inteligo zostawiłem niewielką ilość pieniążków, w razie jakbym
    potrzebował skorzystać z bankomatu PKO. Na koncie Inteligo od 3 miesięcy i
    kilku dni nie mam żadnych obrotów poza okresowym dopisywaniem kilku groszy
    odsetek i pobieraniem prowizji 99 gr za kartę. Ciekawi mnie kiedy Inteligo
    wypowie mi umowę rachunku bo prawdę mówiąc dla mnie jest to wygodniejsze. Nie
    potrzebuję już tego rachunku, ale jakoś nie mogę zebrać się do jego
    zamknięcia. Liczę że bank sam z siebie mi pomoże.

    Pozdr. Grześ