  • 1. Data: 2002-03-06 12:37:49
    Temat: W jakim banku ???
    Od: "Fakir" <f...@w...pl>

    Witam. Chce zalozyc nowe konto i tutaj mam maly problemik mianowicie nie
    wiem gdzie :). Nie mam zbytnio czasu na przegladanie dziesiatek witryn
    bankowych i wnikanie w szczegoly dotyczace kont. Zapewne wielu z Was juz
    porownywalo konta zakladajac wlasne, gdyby ktos zechcial sie podzielic
    informacjami bylbym bardzo wdzieczny. Dodam tylko ze interesuje mnie konto
    na ktore co miesiac nie trzeba wpacac okreslonej sumy (moze byc
    studemckie,niekoniecznie z mozliwoscia obslugi przez net).

    Pozdrawiam:
    Fakir

  • 2. Data: 2002-03-06 13:04:40
    Temat: Re: W jakim banku ???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > na ktore co miesiac nie trzeba wpacac okreslonej sumy (moze byc
    > studemckie,niekoniecznie z mozliwoscia obslugi przez net).

    W jakim miescie i do czego Ci konto (czy bediesz robil przelewy rozne itp).
    Napisz cos wiecej :)

  • 3. Data: 2002-03-06 13:48:36
    Od: "Fakir" <f...@w...pl>

    > nie
    >
    > W jakim miescie i do czego Ci konto (czy bediesz robil przelewy rozne
    itp).
    > Napisz cos wiecej :)

    Miasto Szczecin. Przelewy owszem ale sporadycznie. Potrzebuje karty
    platniczej, w miare rozwinietej sieci bankomatow. Szczerze mowiac szukam
    banku gdzie nie placi sie za prowadzenie rachunku, z rozsadnym
    oprocentowaniem i jak najnizszymi prowizjami np w przypadku korzystania z
    bankomatow innych bankow. :)

    Pozdro
    Fakir

  • 4. Data: 2002-03-06 13:58:07
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > banku gdzie nie placi sie za prowadzenie rachunku, z rozsadnym
    > oprocentowaniem i jak najnizszymi prowizjami np w przypadku korzystania z

    PEKAO

  • 5. Data: 2002-03-06 14:03:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > banku gdzie nie placi sie za prowadzenie rachunku, z rozsadnym
    > oprocentowaniem i jak najnizszymi prowizjami np w przypadku korzystania z

    hmm w takim razie sprobuj BZWBK (studenckie), Lukas, BGZ Integrum, mBank...

  • 6. Data: 2002-03-06 21:52:58
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Rozumiem, że jestes fanem Pekao. Pamietaj jednak, ze masz tam dosc krotko
    rachunek i jeszcze nie zdazyles sie poparzyc.
    Po drugie prosze, czytaj o co ludzim chodzi a nie aplikuj Pekao na wszystkie
    problemy. To nie AMOL, tylko bank.

    Popatrz:

    OK moze byc Pekao jak i kazdy, dowolny inny bank

    OK moze byc Pekao i wiele innych bankow

    rachunku,
    NIE moze byc Pekao - studenci 3 złote

    Na pewno nie Pekao, obecnie 2% dla min. 200zł

    innych bankow. :)
    Raczej nie Pekao, bo wypłata gotówki w innych bankomatach: 3%, min. 4 zł

    wpacac okreslonej sumy (moze byc studemckie,niekoniecznie z mozliwoscia
    obslugi przez net).
    NIE moze byc Pekao - minimum 200 zł miesięcznie lub całe wynagrodzenie,
    stypendium, renta

    Jak widac Pekao to jeden z bankow ktory na pewno nie spelnia stawianych
    wymagan.

    Fakir,
    niestety chyba zaden bank nie spelnia wszystkich wymagan, dlatego powinienes
    zrezygnowac z przynajmniej jednego punktu.
    Jezeli jestes sklonny placic 7 zl miesiecznie za rachunek - polecam Fortis z
    bezprowizyjna wyplata ze wszystkich bankomatow.
    Jezeli wolisz darmowe prowadzenie i darmowa wypłate z wybranych bankomatow,
    to pozostaje mBank, BZWBK czy Lukas (kolejnosc nieprzypadkowa).
    Pozostale banki daja rozwiazanie posrednie - jakas drobna oplata za
    prowadzenie rachunku dla studentow i darmowe wybieranie kasy z wlasnych
    bankomatow.
    Sprawdz, ktore bankomaty masz najblizej i na tej podstawie podejmuj (tylko
    trafna) decyzje.

    Pozdrowienia dla Szczecina
    MichalL