  • 11. Data: 2002-03-06 18:46:27
    Temat: Re: Inteligo - odpływklientów
    Od: "grzegorz" <g...@w...pl>

    Nio ja tez nie odeszlem od inteligo ale nie wiem ile to bedzie procentowo
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    | ICQ 89498904 | GG: 172252 |

  • 12. Data: 2002-03-06 23:45:49
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Rav V3k" <u...@k...home.pl> writes:

    > Witam.
    > Inteligo (sam korzystam) często chwaliło się coraz większą liczbą klientów.
    > A ja chciałbym się dowiedzieć (nawet szacunkowo) ile tych klientów ostatnio
    > odeszło.

    "Poważni" klienci (tj. ludzie, którzy faktycznie z banku korzystają -
    niekoniecznie zasobni), nawet gdy im się coś nie podoba, nie odchodzą
    od razu. Dlatego teraz nie ma większego sensu kusić się o jakieś
    statystyki. Nawet z handlociti po fuzji odpływ nastąpił nie od razu
    ale w przeciągu paru miesięcy.

    A jaki będzie bilans? Trudno powiedzieć. Inteligo trochę zepsuło
    ofertę, zdecydowanie zepsuło wrażenie ale równocześnie stworzyło nowy
    sposób zbierania klientów (promocja STK do spółki z Plusem, gdzie
    niejedna osoba pewnie założy to konto po to, by dostać promocyjną
    komórkę i zniżkę cen rozmów).

    --
    ( Marcin Kasperski | If Staff, Scope and Schedule are all fixed, managers )
    ( http://www.mk.w.pl | will have no options, other than prayer. (Martin) )