    From: Kulka <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo nawet o 50 % szybsze od mBanku
    Date: Thu, 11 Dec 2003 18:01:16 +0100

    Dnia 2003-12-11 17:33, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Przelewy szybsze o 20 %, przelew zdefiniowany (płatność) w dwukrotnie
    > krótszym czasie. Dostęp do historii rachunku 40 % szybciej. W takich cyfrach
    > wyraża się przewaga technologiczna Inteligo nad mBankiem.
    > Jest to szczególnie ważne dla osób, które wykonują dużo operacji bankowych,
    > a także dla użytkowników łączących się z Internetem za pomocą modemu.
    > calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,3864
    >
    > Czyli potwierdza sie to, o czym mowa byla juz wielokrotnie i jak to
    > parafrazuje prezes Korobowicz "Jakosc za rozsadna cene".
    > Place, wymagam, mam.

    Takiego ROTFLa nie zaliczyłem dawno. Kojarzy się to z "redukcją
    zmarszczek o 28%" :-)

    Jestem niezwykle ciekawy metodyki pomiarów "szybkości przelewów".
    Ciekawe, jak uwzględniono różnice w znaczeniu objętości danych (przy
    wolnym, np. modemowym łączu) i opóźnienia odpowiedzi serwera (kluczowej
    przy łączu szybkim).

    Swoją drogą przy reakcji interfejsu mBanku na poziomie kilku sekund
    nawet "natychmiastowe" działanie konkurekcji nie spowoduje moim zdaniem
    by ktokolwiek przyjął to kryterium za mające znaczenie przy wyborze oferty.

    Wobec twierdzenia że tylko Inteligo przystosowało swój system do różnych
    systemów operacyjnych jestem ciekawy: w jakim systemie nie działa mBank
    czy Multibank? (bo chyba do nich była ta aluzja)

    Tomek