    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Date: Mon, 4 Feb 2002 18:53:19 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    Z jednej strony zmiany wprowadzone przez Inteligo bardzo mnie obruszyly.
    Z drugiej jednak - smieszy mnie podejscie niektorych ludzi.
    Czy jeszcze sa na swiecie tacy naiwni, ze mysla, ze ktos da im cos za
    darmo???
    Ci ktorzy najwiecej krzycza (naprawde nie wiem - czy takie trudne jest
    utrzymac 100 zl na rachunku) - podobni sa do tych, ktorzy kupuje komorke za
    grosz a pozniej sie dziwia, ze nie dosc, ze trzeba placic abonament przez
    dwa lata to jeszcze rachunki kosztuja tyle ze glowa mala....
    Akurat sposob na zdobycie nowych klientow przez Inteligo jest skuteczny, ale
    baardzo nieefektywny - sami bylismy swiadkami spammerow - zaloz konto
    Inteligo - zyskasz 50 zlotych - i informacje - konto jest darmowe nie musisz
    nic tam rtzymac.
    No i ludzie zarabiali - przechytrza glupi bank.
    A teraz krzyk - ze trzeba placic....

    Placic trzeba za wszystko!

    W normalnym banku - praktycznie w wiekszosci kont trzeba zadeklarowac jakas
    tam minimalna wplate, wiecej niektore banki wymagaja jakiejs wplaty od...

    Reasumujac - sam fakt wprowadzenia oplat troche uderzyl takze w "uczciwych"
    klientow, ale jesli traktowali oni ten bank jako podstawowy to te oplaty ich
    i tak nie przeraza.

    A lowcy darmowych kart i uslug... Przeniosa sie do mBanku jesli tam nie maja
    jeszcze kont :)

    --

    ------
    Niemal kazda dyscyplina jest w gruncie rzeczy

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz