  • Data: 2002-02-04 18:01:05
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a3mhmr$96k$1@news.onet.pl...

    > Ci ktorzy najwiecej krzycza (naprawde nie wiem - czy takie trudne jest
    > utrzymac 100 zl na rachunku) - podobni sa do tych, ktorzy kupuje komorke
    za
    > grosz a pozniej sie dziwia, ze nie dosc, ze trzeba placic abonament przez
    > dwa lata to jeszcze rachunki kosztuja tyle ze glowa mala....

    No, porownanie najlepsze chyba nie jest ;). Koszty gsmow [abonamentu, rozmow
    itd] raczej spadaja. W bankowosci jak widac trend jest w przeciwnym kierunku
    ;).

    Maciej

    Na jakim banku ostatnio najbardziej się zawiodłam/łem? - Ankieta
    http://faq4pbb.netforia.pl/ankieta/
    Opis:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=15398997