  • Data: 2002-02-04 20:14:37
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns91ABCBE4EAC8Bx2e5@150.254.173.2...
    > Btw - bzwbk ma liczbe e-użytkowników zbliżona do inteligo. Tam nie ma
    > bezpłatnych kont (za wyj. studenckich), oprocentowanie jest niższe, nie ma
    > tele-centrum i możliwosci zdalnego załatwienia przez telefon prawie
    > wszystkiego, elixir kosztuje o połowę więcej i jakos to się im kręci.

    Tylko wiesz, BZWBK ma oddziały - i to coraz więcej. Mój oddział jest w
    centrum Warszawy, ale ostatnio klient zapłacił mi gotówką to poszedłem
    sobie do oddziłu, który mam niemal obok domu i kasę wpłaciłem. W wirtualnym
    tej wygody nie mam. Oczywiście coś za coś, ale jak dotąd całkowita rezygnacja
    z marmurków mi się nie opłaca.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    b...@w...pdi.net Otwarte okna"