  • Data: 2002-02-04 22:25:35
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje - sorki - przydlugie :-(
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________> szukaj wiadomości tego autora

    > Z jednej strony zmiany wprowadzone przez Inteligo bardzo mnie obruszyly.
    > Z drugiej jednak - smieszy mnie podejscie niektorych ludzi.
    itp....

    na inteligo zazwyczaj mam wiecej niz 100 zl, jednak z roznych wzgledow -
    spodziewam sie, ze w jakis miesiac moge miec mniej niz wymagany prog.
    Wszystko jest ok do czasu !
    Z karty kredytowej lukasa tez bylem zadowolony do czasu ---- az za brak
    zaplaty 1 grosza - przez czysta pomylke, policzono mi kilkadziesiat zlotych
    oplaty
    teraz wiem - ze nie przedluze juz karty kredytowej w lukasie - jestem gotow
    zaplacic wiecej w innym banku - BO SIE DO LUKASA ZRAZILEM !! za kurewska
    pazernosc !
    Poprzez analogie - - stwierdzilem, ze JEDNAK zmienie bank i to pomimo, ze
    - NIEspodziewam sie by w najblizszym czasie moje saldo na koncie spadlo
    ponizej 100 zl !!!!!
    po prostu nie podoba mi sie TO i już !
    Ja czuje, ze jestem zagrozony !! oplatą - dlatego, że innym rozdawali forsę
    za głupią promocję, to teraz mnie straszy się nowym taryfikatorem - a
    właśnie to STRASZNIE bardziej nie podoba mi się niż realna możliwość !

    Sam ostatnio cytowałeś na pbb realia bankowości internetowej w europie.
    Wniosek z tego był jeden - prawie nikomu się nie udaje, więc myślę, że
    inteligo właśnie padło. Za jakiś czas albo ponownie podniosą opłaty - albo
    wprost powiedzą : sorry winetou - nie udało sie
    Przeniosłem się kiedyś do inteligo, bo podobała mi się ich oferta, dzisiaj
    nie widzę powodu by powiedzieć że nadal mi się podoba - i są inne banki o
    podobnych TOiP :-) Te inne banki mają nawet oddziały - całkiem realne, więc
    co miało by mnie jeszcze trzymać przy inteligo ? kilka złotych więcej z
    procentów ?? nie przesadzajmy.- to nie jest powód - do prawdziwego lokowania
    inteligo nigdy nie słuzyło - byle TFI dawało lepsze zyski od nich ! nawet
    byle jaka obligacja kupiona kilka miesiecy temu - daje dzis DUZO wiecej niz
    ich biezaca oferta ! i chyba nie bylo trudno to przewidziec.
    Wole VW, LG czy mbank - i to też tak długo - jak długo nie zaczną mnie tam
    straszyć !
    Inteligo podniosło opłaty głównie na firmowych - analizowałem i tę ofertę -
    nie stanowią obecnie już żadnej konkurencji - byle multibank jest już
    dzisiaj tańszy od nich
    Myśle, że zrobili się pazerni - pazerni bardziej niż mbank ! i myślę, że się
    przeliczą, ale też sądzę, że nie mają innego wyjścia jak zbankrutować - bo
    żerują tylko na ofercie innego banku - sami nie mając takich możliwości.