  • Data: 2002-02-05 13:20:18
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto mi teraz powie ze ufa i nie boi sie przekazac znacznej ilosc gotowki
    > do banku - Inteligo??!

    Ja powiem - że nie boję się przekazać moich pieniążków do Inteligo.
    (niezależnie jakie kwoty uznać za "znaczne")

    Rozumiem wszystkich dla których świat się zawalił - oto trzeba
    płacić za coś co było za darmo. Kto ma gdzie - niech ucieka.
    Moim zdaniem bank do takich ludzi (<100zł) więcej dokładał niż był wart tzw
    zysk marketingowy (### tyś klientów).
    Mam również nadzieję, że Ci co uciekają rozumieją sytuację osób zostających.
    Dla mnie sytuacja niemal zupełnie się nie zmienia. Serwis SMS -1zł karta +1zł.
    Dodatkowym kosztem jest 30gr za bankomat ale nie wydaje mi się to przesadzone
    biorąc pod uwagę że dostaje cięgle rozwijający się produkt (np.: SMS Money).
    After all i tak odstetki pokrywają koszty więc myślę, że jeszcze długo
    nie będę miał dokąd uciekać.

    I bardzo proszę nie rozśmieszajcie mnie z wsółczynnikiem jakość/cena,
    w zetknięciu mBank/Inteligo. Myślę że bardziej kwalifikującym było
    by użycie cana/możliwości a jeśli chodzi o te ostatnie to Inteligo jest daleko
    z przodu (sztandarowy przykład Serwis SMS i SMS Money).

    Pozdrawiam wszystkich Inteligo'wców,
    OnLee