  • Data: 2002-02-04 19:02:33
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ci ktorzy najwiecej krzycza (naprawde nie wiem - czy takie trudne jest
    > utrzymac 100 zl na rachunku) - podobni sa do tych, ktorzy kupuje komorke za
    > grosz a pozniej sie dziwia [...]

    > Inteligo - zyskasz 50 zlotych - i informacje - konto jest darmowe nie musisz
    > nic tam rtzymac.
    > No i ludzie zarabiali - przechytrza glupi bank.
    > A teraz krzyk - ze trzeba placic....

    Faktem jest ze Ban w ten spsoob sam siebie reklamowal jako bank darmowy,
    bank , gdzie nie ma zadnych wymogow co do wymogu posiadania jakiejs na nim
    gotowki (Pani by phone o tym osobiscie mnie poinformowala) Niektorzy
    posiadali konto tylko po to zeby wykonywac pewnych tranzakcji poprzez
    interent i trzymanai tam minimalnej symbolicznej, czy tez okreslonej
    sumki potrzebnej w okreslonym czasie.
    Karta rowniez miala byc bezplatna i taka z zalozenia byla byc przez co
    najmniej 2 lata!
    Pytam sie wiec co sie takiego nagle zmienilo ze Bank tak nagle zmienil
    swoj stosunek do klienta?!@!

    Niezbyt ocenili rynek? Wiedzieli z gory ze to wszystko to tylko takie male
    oszustwo, ktore wyprostuja po paru miesiacach? Czy tez przeliczyli sie z
    Promocjami zwlaszcza "Krag przyjaciol"!@

    W sumie smieszy mnie to ze ludzie twierdza, ze na tym bank zarabial i to
    jedna z najlepszych genialnych promocji jakakiedykolwiek czlowiek
    wymyslil! (Takie tu sie listy beznadziejne pojawialy)

    Dlaczego? Otoz nie jest tajemnica ze wieszosc osob po prostu chialo jak
    najwiecej zarobic ZA DARMO bez zysku dla banku .
    Co za problem dogadac sie z rodzinka zeby zalozyc dla nich odpowiednia
    ilosc kont (nawet jakby nie byli tym bankiem zainteresowani - bo za
    darmo!) Przelwac odpowiednie sumy na te konta, aby daly pocent 1% i juz
    nabija sie pieniazki oraz w konsekwencji spowrotem wszystko przelewa do
    jednego swojego pozostawiajac wolne pozostale, a o wczesniejszych kontach
    - "mozna juz zapomniec" :)))

    W ogole Inteligo bank przestal sie mi podobac. DLa niektorych moga to byc
    groszowe sprawy i to 200 zl na koncie zawsze beda mieli i wygoda eehhh.
    Dla mnie najwazniejsze jest zaudfanie do banku, ze nie zmieni cos nagle,
    ze nei wymysli jakies glupiej promocji, ze nagle znow podniosa koszta
    prowadzenia konta itd itd.
    Z tego co wiem to perspektywy rentownosci banku sa odlege (2004 w
    optymistycznych zalozeniach), wiekszosc i tak wycofuja swoje pieniazki
    (nawet tez uzyskiwane wczesniej w promocji) do mBanku - bo przelewy za
    darmo (wczesniej wiekszy procent) eeehhh.

    Kto mi teraz powie ze ufa i nie boi sie przekazac znacznej ilosc gotowki
    do banku - Inteligo??!