  • 1. Data: 2002-05-05 13:58:58
    Temat: Inteligo czy mBank co wybrac?
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    poradzcie cos , zwykły ROR dla jednej osoby
    co wybrać
    dziekuje i pzdr
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-05-05 14:10:44
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co wybrac?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Ja mam obydwa, ale zdecydowanie bardziej chwalę sobię mBank. Wyższe
    oprocentowanie, wygodniejszy interfac'e i jakaś taka lepsza "atmosfera"
    (nawet jeśli nie chcą dawać stałym klientom mKubków). W przypadku
    Inteligo jest kilka bajerów, jak na przykład to, że gdy dostajesz
    "przesyłkę startową" od razu podpisujesz co trzeba u kuriera i nie
    musisz sam wysyłać dokumentów do banku (przynajmniej tak była jak ja
    zakładałem), lista haseł jednorazowych ma postać małej karty (wymiary
    kredytowej) gdzie pod zdrabkami są hasła jednorazowe.

    Ja na Twoim miejscu wybrałbym mBank, ale to IMHO. :)

    pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2002-05-05 14:13:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Poza tym BRE (z "krwawym" Kostrzewą na czele :) lepiej brzmi niż jakieś tam
    Bangeshit Berlin Polska ;)

  • 4. Data: 2002-05-05 14:37:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Wybierz to co ci pasuje.
    www.inteligo.pl
    www.mbank.com.pl

  • 5. Data: 2002-05-05 14:37:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ja na Twoim miejscu wybrałbym mBank, ale to IMHO. :)

    Dlugo pracujesz w mbanku?

  • 6. Data: 2002-05-05 14:39:42
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >poradzcie cos , zwykły ROR dla jednej osoby
    >co wybrać
    >dziekuje i pzdr
    >Mariusz

    Otwórz w Inteligo i w mBanku, na pewno nie stracisz. A będziesz mógł
    zdecydować samemu wg swoich doświadczeń, z którego korzystać. Nie ma jak swoje
    sugestywne odczucia. Dla Ciebie przecież liczy się co innego niż dla innych
    użytkowników tych kont.
    Moja uwaga - zadaj jakieś pytanie jednemu i drugiemu bankowi. Sprawdź, jak
    możesz który jest szybszy w reakcji na zapytania potencjalnego klienta. Dla
    mnie to było jedno z kryteriów, które konto wybrać.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-05-05 14:45:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Poza tym BRE (z "krwawym" Kostrzewą na czele :) lepiej brzmi niż jakieś
    tam
    > Bangeshit Berlin Polska ;)

    ROTFL :-))

  • 8. Data: 2002-05-05 14:57:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    Dla
    > mnie to było jedno z kryteriów, które konto wybrać.

    ROTFL - a coz ma to udowadniac?
    A na infolinie zadzwonic nie laska??? he he

  • 9. Data: 2002-05-05 15:00:47
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >tam
    >
    >ROTFL :-))

    Brawo oto są kryteria, jakimi można się kierować przy otwieraniu konta w
    banku. Czy wszyscy pracownicy mBanku muszę takie teksty pochwalne wypisywać o
    swoim szefie? A może starasz się dopiero o etat?

  • 10. Data: 2002-05-05 15:06:43
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >Dla
    >
    >ROTFL - a coz ma to udowadniac?
    >A na infolinie zadzwonic nie laska??? he he

    Właśnie, infolinia do Inteligo jest bezpłatna. A jak jest w mBanku?