    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo czy mBank co wybrac?
    Date: Sun, 05 May 2002 16:10:44 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pn57.dhcp.adsl.tpnet.pl

    Ja mam obydwa, ale zdecydowanie bardziej chwalę sobię mBank. Wyższe
    oprocentowanie, wygodniejszy interfac'e i jakaś taka lepsza "atmosfera"
    (nawet jeśli nie chcą dawać stałym klientom mKubków). W przypadku
    Inteligo jest kilka bajerów, jak na przykład to, że gdy dostajesz
    "przesyłkę startową" od razu podpisujesz co trzeba u kuriera i nie
    musisz sam wysyłać dokumentów do banku (przynajmniej tak była jak ja
    zakładałem), lista haseł jednorazowych ma postać małej karty (wymiary
    kredytowej) gdzie pod zdrabkami są hasła jednorazowe.

    Ja na Twoim miejscu wybrałbym mBank, ale to IMHO. :)

    pozdrawiam
    Adam