  • 1. Data: 2002-05-05 10:59:51
    Temat: [OT] Chcesz otworzyc konto w Mbanko , przeczytaj koniecznie!
    Od: "ALPH" <m...@i...pl>

    Jezeli chcesz otworzyc konto prywantne w Mbanku to skorzystaj z tego linka
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/db2/formularz.pl?w
    itryna=mBank&naglowek=In
    formacja%20na%20potrzeby%20konkursu%20mBank%20Pustel
    nik%20Trophy%20II&promoc
    ja=mBank%20Pustelnik%20Trophy%20II&promocja_info_try
    b=edit&promocja_info_opi
    s=Ostatnie%208%20cyfr%20rachunku%20polecaj%b1cego i podaj w naglowku moj
    numer polecający "0663860" lub jezeli chcesz otworzyc konta w Mbanku dla
    firmy to skorzystaj z tego linku
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/biznes/formularz.p
    l?witryna=mBank&naglowek
    =Informacja%20na%20potrzeby%20konkursu%20mBank%20Pus
    telnik%20Trophy%20II&pro
    mocja=mBank%20Pustelnik%20Trophy%20II&promocja_info_
    tryb=edit&promocja_info_
    opis=Ostatnie%208%20cyfr%20rachunku%20polecaj%b1cego i takze podaj moj numer
    polecajacy "0663860".Ty nic nie stracisz , a nawet zyskasz rewelacyjne konta
    ktore zarabia na siebie i ciebie , a nie jak w innych bankach przynosi
    straty , a ja moze spelnie swoje mazenie i udam sie na fantastyczna
    wyprawe.Osobom ktore skorzystaja z powyzszych linkow i podadza moj numer z
    gory dziekuje i obiecuje ze sie nie zawioda na najlepszym banku w
    Polsce!!!!!!!!

    Pozdrowienia

    Maciek

  • 2. Data: 2002-05-05 11:05:40
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    jaka szkoda, że mbank nie rozdaje słowników ortograficznych zamiast
    polarów....

    pozdrav
    siepacz

  • 3. Data: 2002-05-12 03:03:07
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako "ALPH" <m...@i...pl> w artykule
    <news:ab33a4$a1a$1@news.tpi.pl> pisze:
    > Jezeli chcesz otworzyc konto prywantne w Mbanku to skorzystaj z tego linka

    Jednego już za PBK posadzili...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)

    Dyplomacja to umiejętność mówienia komuś, że jest kretynem
    w taki sposób, by odebrał to jako komplement.

  • 4. Data: 2002-05-12 17:14:57
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> skribis:

    >Jednego już za PBK posadzili...

    Za co ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 5. Data: 2002-05-12 17:28:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, May 12, 2002 at 07:14:57PM +0200, l/e/h wrote:

    > "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> skribis:

    > Za co ?

    Za strone gdzie mozna bylo 'sprawdzac' limit kart pbk.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-05-12 18:51:00
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Za strone gdzie mozna bylo 'sprawdzac' limit kart pbk.
    >
    > --

    Swojego czasu widziałem tą stronę. Później czytałem o tym w prasie. (Nie
    korzystałem ;-))

  • 7. Data: 2002-05-12 18:55:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, May 12, 2002 at 08:51:00PM +0200, corner wrote:

    > Swojego czasu widziałem tą stronę. Później czytałem o tym w prasie. (Nie
    > korzystałem ;-))

    PBK bardzo ladnie o tym w swoich oddzialach informowalo ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-05-12 19:13:07
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > PBK bardzo ladnie o tym w swoich oddzialach informowalo ;-)

    Nie byłem nigdy klientem PBK.