  • 1. Data: 2002-05-05 16:05:08
    Temat: To jak z tym Inteligo?????
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Mam pytanko - otworzylem ostatnio konto w Inteligo i od jakiegos czasu mam juz
    konto w mbanku. No i na co sie zdecydowac?

    Jest pare argumentow za inteligo:
    - lepszy serwis w niektorych elementach, np. historia transakcji z naliczanymi
    dziennie odsetkami, wyglad strony jest generalnie ladniejszy, ciekawiej mozna
    sortowac transkacje, ciekawy serwis sms, wieksza mozliwosc modelowania swojego
    rachunku, ladny i kompleksowy pakiet startowy wraz z wygodnym dostarczeniem go
    do domu (tutaj mbank jest szczegolnie uciazliwy);
    Argumenty przeciw w zasadzie sa jedne:
    - prowizje i oplaty. I wcale nie chodzi mi tu o jakies marne 99 groszy za karte
    miesiecznie - to jestem w stanie zaakceptowac. Oplata za rachunek 4,99PLN tez
    jest do zaakceptowania, gdyz dotyczy on osob, ktore maja ponizej 100PLN salda -
    jak czlowiek sie decyduje na jakies konto to tyle zazwyczaj utrzyma przez
    miesiac. Ale oplaty za kazdy przelew zewnetrzny, oplaty za kazdorazowa wyplate
    gotowki, oplaty za serwis "place sms-em" (jak wspomnialem dobry serwis) to juz
    nie jest jakas bagatela. Jezeli czlowiek ma aktywne konto (kilka przelewow
    miesiecznie, 3-4 wyplaty z bankomatu i serwis SMS), to moze sie okazac, ze gdy
    srednio trzyma na koncie 4-5 tysiecy PLN, to odsetkami ledwo co zarobi na
    wszystkie prowizje w danym miesiacu. W takiej sytuacji przelewanie tu calej
    kasy nie jest tak atrakcyjne.

    Oczywiscie w mbanku nie ma zadnych oplat za powyzsze elementy (choc o sms'ach
    nie jestem pewien) ale z drugiej strony jakosc serwisu jest niestety moim
    zdaniem slabsza (wlacznie z gorsza strona wizualna serwisu, ale nie tylko).

    Co Wy na taka prowokacje...? ;-)

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 2. Data: 2002-05-05 16:14:02
    Temat: Re: To jak z tym Inteligo?????
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Co Wy na taka prowokacje...? ;-)

    A mnie na pytania typu "inteligo czy mbank?" rzygac sie chce, napisano
    juz
    tony opinii o obu kontach i chyba kazdy z IQ>4 potrafi sam ocenic co
    jest dla niego
    lepsze.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-05-05 16:18:52
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > lepsze.
    >
    > --
    > Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker

    Tak tylko chcialem sie publicznie wyzyc... ;-)

    Pewnie, ze sam podejme decyzje, choc czasem z takich dyskusji mozna sie
    dowiedziec pewnych "nieoczekiwanych nowosci" badz komus cos zasugerowac. Np.
    ktos z Inteligo poczyta i w zwiazku z utyskiwaniem internautow podejmie decyzje
    o wycofaniu polowy prowizji... <;-)

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 4. Data: 2002-05-05 22:11:38
    Od: <c...@p...fm>

    Mam pytanko - otworzylem ostatnio konto w Inteligo i od jakiegos czasu mam juz
    konto w mbanku. No i na co sie zdecydowac?

    -- miej oba

[...]

    -- dodaj do tego odpowiedzialnosc za transakcje kartowe z uzyciem PIN-u po
    zastrzezeniu, karta do placenia w sieci, szybsze otwarcie dodatkowego rachunku
    do glownego

[...]

    -- to rob jak ja: wazne przelewy wymagajace wydruku operacji bez "cudowania" z
    Inteligo (u mnie 1 na miesiac), reszta przelewow z mBanku (posylam tam forse 1
    przelewem) bezplatnie, w sklepie place guzikiem (potwierdzenie operacji SMS),
    wyplaty z bankomatu delfinkiem (darmo). Chyba wiesz ile masz rozchodow i ile
    trzeba przelac do mBanku, wg mnie te konta przy umiejetnym uzytkowaniu i
    planowaniu sie swietnie uzupelniaja - jestem zadowolony.

[...]

    -- SMS w mBanku - bylo sporo nazekan na liscie, jakosc serwisu - popieram tez
    mam takie odczucia

    Co Wy na taka prowokacje...? ;-)

    -- widac ze myslisz, najwiecej na Inteligo narzekaja "promocyjni 50 -
    zlotowcy", ja mam konto w mBanku, Inteligo i BSK (to informacja dla tych co
    zwykle posadzaja o posade w banku ktorego sie broni :-) )

    Cobra JM

  • 5. Data: 2002-05-06 05:06:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 6 May 2002 00:11:38 +0200, <c...@p...fm> wrote:

    >-- widac ze myslisz, najwiecej na Inteligo narzekaja "promocyjni 50 -
    >zlotowcy", ja mam konto w mBanku, Inteligo i BSK (to informacja dla tych co
    >zwykle posadzaja o posade w banku ktorego sie broni :-) )

    Masz trzy etaty ;-))) ?
    BP, NNMSP
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-05-06 12:02:03
    Od: "EMPI" <f...@k...uw.gov.pl>

    Hej !

    > Co Wy na taka prowokacje...? ;-)

    Ja mam konto w mBanku i w Inteligo.

    Moje spostrzeżenia :
    - może i interfejs w Inteligo jest lepszy (mnie ten w mBanku
    odpowiada) ale działa znaaacznie wolniej. Już parę razy
    jak korzystałem z domu (modem) to się nawkurzałem jak
    mi wyskoczyło na Inteligo przekroczenie czasu transakcji :-(

    - kwestia opłat też przechyla moją sympatię raczej na mBank

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    EL-RPOJEKT już jest !!! - http://www.el-projekt.wp.pl

  • 7. Data: 2002-05-06 15:56:30
    Od: <c...@p...fm>

    > Masz trzy etaty ;-))) ?
    > BP, NNMSP
    > --
    > Wojtek Frabinski     ICQ 50443653

    Nie tylko jeden w gornictwie podziemnym. I co tu jeszcze napisac zeby sie nie
    czepial ? ;-))))

    Cobra JM

  • 8. Data: 2002-05-06 16:01:46
    Od: <c...@p...fm>

> [...]
    >  jak korzystałem z domu (modem) to się nawkurzałem jak
    >  mi wyskoczyło na Inteligo przekroczenie czasu transakcji :-(

    A to ciekawe bo na moim modemie to sie nie zdaza nawet jak definiuje nowy
    przelew. Moze loncza ale predzej cos innego.

    tez modemowiec Cobra JM

  • 9. Data: 2002-05-07 16:12:52
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    EMPI pisze:
> [...]
    > jak korzystałem z domu (modem) to się nawkurzałem jak
    > mi wyskoczyło na Inteligo przekroczenie czasu transakcji :-(

    Zmień przeglądarkę na Operę. Inteligo nie wygląda wtedy tak ładnie, ale
    działa DUŻO szybciej.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !