  • 1. Data: 2002-05-05 11:54:55
    Temat: Piotr vs Piotr
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Ponieważ na grupie pojawia się osoba, która podpisuje się tak samo jak ja -
    czyli Piotr - postanawiam dla odróżnienia dodać jeszcze sobie do podpisu
    literkę M.

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 2. Data: 2002-05-05 12:00:05
    Temat: Re: Piotr vs Piotr
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik Piotr <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab36im$ad9$...@n...tpi.pl...
> [...]
    ja -
    > czyli Piotr - postanawiam dla odróżnienia dodać jeszcze sobie do podpisu

    No , w poprzednim poście zmiana na tą literkę "M" coś mi nie wyszła... Teraz
    powinno być już widać
    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 3. Data: 2002-05-05 14:18:51
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "Piotr M." <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Piotr <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ab36im$ad9$...@n...tpi.pl...
    > ja -
    Jako jeszcze jeden Piotr do kolekcji dodaję sobie literkę W.
    Pozdrawiam,
    Piotr W.

  • 4. Data: 2002-05-06 09:11:11
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Piotr W." napisał(a):

    > Jako jeszcze jeden Piotr do kolekcji dodaję sobie literkę W.
    > Pozdrawiam,
    > Piotr W.

    to ja bede RobertS

    RobertS

  • 5. Data: 2002-05-06 09:26:14
    Od: <y...@y...pl>

    > to ja bede RobertS
    >
    > RobertS
    A yorge wystepuje tu w 4 osobach i zadnemu z nas to nie przeszkadza ;-)
    Yorge

  • 6. Data: 2002-05-07 01:02:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr W."
    wiadomości news:3cd53fd1_3@news.vogel.pl...
    > Jako jeszcze jeden Piotr do kolekcji dodaję
    sobie literkę W.

    To kto teraz będzie robił za zwykłego Piotra (bez
    literki ;) ?

    Sark