  • 1. Data: 2002-05-23 09:17:34
    Temat: Inteligo - a to ciekawe !
    Od: <a...@o...gda.pl>

    Witam
    Zamknąłem konto firmowe w Inteligo jak należy (wysłałem poleconym rozwiązanie
    umowy). Za 2 dni konto zamknęli. Nie widzę go w necie i uważam, że sprawa
    załatwiona. I co ? I wczoraj dzwoni panienka z Inteligo i wali prosto z mostu,
    że na koncie jest debet -3.08 PLN. Ja na to, że zgodnie z regulaminem powinni
    sobie pobrać wszystkie należności z drugiego konta - indywidualnego. Panienka
    się zmieszała i kazała dzwonić do operatora infolini (to skąd ona była ?). Ale
    nic, dzwonię dzisiaj rano. Operatorka mówi, że owszem - pobiorą z konta, ale
    dopiero za jakiś czas (nie wiedziała kiedy) - do tej pory (uwaga) będą
    pobierane karne odsetki ustawowe. Ja na to,że w takim razie przeleję na te
    konto kwotę 3.08 PLN (chociaż ono już teoretycznie nie istnieje !). No tak,
    rzecze ona, ale od tego debetu narosną odsetki ustawowe !. Pytam w jakiej
    kwocie, to też je dopłacę. Niestety kobieta nie wie, bo system nie pokazuje jej
    odsetek ustawowych. Czyli jak wpłacę 3.08 PLN to niby jestem na zero, ale nie
    jestem, tylko nikt nie wie na ile nie jestem? To dopiero galimatias. Żeby było
    śmieszniej z likwidowanego konta przesłali mi odsetki na plus na konto
    indywidualne. I co wy na to ?

    A. Krystek

  • 2. Data: 2002-05-23 09:47:18
    Temat: Re: Inteligo - a to ciekawe !
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > I co wy na to ?

    Ja tu widzę niezły burdel! ;-)))

    J.

  • 3. Data: 2002-05-23 13:10:03
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sz." <f...@p...onet.pl> napisał:

    > Kiedys sie nam wpajalo wiele na temat niemieckiej precyzji - no i co ?
    > Chyba te czasy juz minely.

    ROTFL!!! :)))
    O ile kiedykolwiek ta "precyzja" miała miejsce
    (nie tylko w bankowości ma się rozumieć).

    hosi

  • 4. Data: 2002-05-23 13:28:37
    Od: <a...@o...gda.pl>

    Hm, trochę śmiesznie ale mam jescze jedno pytanie (sam do swojego posta)
    Karta jest już nieaktywna, konto niby też - ale przecież Inteligo jeszcze nie
    zamknęło rachunku. Jeśli to zrobią za 1 mc to wezmą 0.99 pLN za kartę ? Jeśli
    tak to dopiero będzie komedia.

  • 5. Data: 2002-05-23 13:29:42
    Od: "Krzysztof Sz." <f...@p...onet.pl>

    Burdel to chyba malo powiedziane.
    Ja mysle, ze kolejny rok dzialalnosci - bo teraz mieli 1 rocznice isstnienia
    na naszym rynku - nauczy ich ze bank to nie tylko lokal, serwer ale i
    kompetentni znajacy prawo bankowe ludzie.
    Kiedys sie nam wpajalo wiele na temat niemieckiej precyzji - no i co ?
    Chyba te czasy juz minely.
    Mysle sobie ciekawe co na to wszystko powiedzieli by niemieccy wlascciele. w
    jaki sposob ksztaltuje sie ich zewnetrzny wizerunek w oczach klientow.
    Moze ktos na to zwroci uwage i skopie tym niemadrym pracownikom tylki - oby
    tak sie stalo jak najpredzej.
    K.S.

  • 6. Data: 2002-05-23 14:27:55
    Od: "Krzysztof Sz." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL!!! :)))
    > O ile kiedykolwiek ta "precyzja" miała miejsce
    W angli nigdy nie mowiono o niemieckiej precyzji a wrecz przeciwnie a
    mianowicie: niemiecka chala
    pzdrwm
    Krzysztof Sz.

  • 7. Data: 2002-05-23 14:43:25
    Od: "Krzysztof Sz." <f...@p...onet.pl>

    Mysle, ze mozna by zapytac na infolini. Oni przeciez nagrywaja wszystkie
    rozmowy a przynajmniej powinni. W zwiazku z tym masz wiarygodna odpowiedz
    ich konsultanta. To chyba powinno wystarczyc a jesli nie to po co nagrywaja.
    pzdrwm;
    Krzysztof sz.

  • 8. Data: 2002-05-23 15:52:24
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    mostu,
    > że na koncie jest debet -3.08 PLN. Ja na to, że zgodnie z regulaminem

    [cut]

    Faktycznie, nie popisali się...

    Opisz to dokładnie i wyślij - albo zwykłym listem, albo mailem... Niech
    wiedzą co i jak...

    A co do opłaty za kartę - raczej nie pobiorą...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 9. Data: 2002-05-23 21:19:18
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Thu, 23 May 2002 17:52:24 +0200, od
    "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisano:

    >A co do opłaty za kartę - raczej nie pobiorą...

    Zgodnie z regulaminem karty zamykane są od razu po otrzymaniu
    formularza zamknięcia konta (nie wiem czy to od razu to nie mp 24h).
    No i jak sam zauważyłeś gdzieś wcześniej za karta opłata pobierana
    jest z góry. Więc nie pobiorą na pewno.

    jahckal

  • 10. Data: 2002-05-23 21:19:21
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia 23 May 2002 11:17:34 +0200, od
    <a...@o...gda.pl> napisano:

> [...]
    >umowy). Za 2 dni konto zamknęli. Nie widzę go w necie i uważam, że sprawa

    No to uważasz niesłusznie. Konto stało się niaktywne, a zamkniete
    będzie po 30 dniach.

    > - do tej pory (uwaga) będą
    >pobierane karne odsetki ustawowe. Ja na to,że w takim razie przeleję na te
    >konto kwotę 3.08 PLN (chociaż ono już teoretycznie nie istnieje !).

    Istnieje, istnieje!!! Jakby Ci przyszło obciążenie transakcji kartowej
    pod którą blokada wygasła (np. na stacji paliw się nie śpieszyli, a ty
    po odnalezieniu kupy kasy w dostępnych środkach przelałeś to na inne
    konto) MUSIAŁBYŚ zapłacić większy debet.

> [...]
    >jestem, tylko nikt nie wie na ile nie jestem? To dopiero galimatias.

    Odsetki ustawowe 20 % rocznie. Rok 365 dni. Powinieneś zapłacić:

    3,08 +[(0.2/365)*ilość dni jakie upłyną od dnia powstania debetu do
    dokonania przez Ciebie wpłaty*3.08] - (kwota jaka była na koncie od
    ostatniej kapitalizacji do dnia powstania debetu * ich %)
    Z takim pięknym głosem nie chciało Ci się prostych obliczeń dokonywać
    :))

    >śmieszniej z likwidowanego konta przesłali mi odsetki na plus na konto
    >indywidualne.

    To dopiero dziwna sprawa. Tą powinieneś starać się wyjaśnić. Powinni
    przelać owszem, ale dopiero po 30 dniach.

    jahckal