    From: <a...@o...gda.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - a to ciekawe !
    Date: 23 May 2002 11:17:34 +0200

    Witam
    Zamknąłem konto firmowe w Inteligo jak należy (wysłałem poleconym rozwiązanie
    umowy). Za 2 dni konto zamknęli. Nie widzę go w necie i uważam, że sprawa
    załatwiona. I co ? I wczoraj dzwoni panienka z Inteligo i wali prosto z mostu,
    że na koncie jest debet -3.08 PLN. Ja na to, że zgodnie z regulaminem powinni
    sobie pobrać wszystkie należności z drugiego konta - indywidualnego. Panienka
    się zmieszała i kazała dzwonić do operatora infolini (to skąd ona była ?). Ale
    nic, dzwonię dzisiaj rano. Operatorka mówi, że owszem - pobiorą z konta, ale
    dopiero za jakiś czas (nie wiedziała kiedy) - do tej pory (uwaga) będą
    pobierane karne odsetki ustawowe. Ja na to,że w takim razie przeleję na te
    konto kwotę 3.08 PLN (chociaż ono już teoretycznie nie istnieje !). No tak,
    rzecze ona, ale od tego debetu narosną odsetki ustawowe !. Pytam w jakiej
    kwocie, to też je dopłacę. Niestety kobieta nie wie, bo system nie pokazuje jej
    odsetek ustawowych. Czyli jak wpłacę 3.08 PLN to niby jestem na zero, ale nie
    jestem, tylko nikt nie wie na ile nie jestem? To dopiero galimatias. Żeby było
    śmieszniej z likwidowanego konta przesłali mi odsetki na plus na konto
    indywidualne. I co wy na to ?

    A. Krystek