  • 1. Data: 2002-05-23 08:55:32
    Temat: Re: Inteligo_+_links
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 23, 2002 at 09:21:21AM +0000, Marcin Wyszomierski wrote:

    > Czy ktoś dobiera się do swojego konta w Inteligo z poziomu links'a,
    > lynx'a, czy w3m. Pomimo tego ze np. links radzi sobie z javascript,
    > oraz z cookies, i akceptuje wysylane cookies z server'a inteligo
    > wykłada się na "jakimś" innich atomatycznym przeładowaniu; informując
    > jednoznacznie, co jest nieprawdą, że muszę włączyć obsługe
    > javascript'ów i cookies.

    1. ponoc inteligo przestalo dzialac z lynx-pochodnymi
    2. czy links ma wsparcie dla ciasteczek? Wydaje mi sie ze nie ma
    (tzn. widzialem nieoficjalnego patcha)
    3. czy inteligo wymaga ciastaczek (piszesz 'co jest nieprawda').
    4. jak jeszcze dzialalo, to sie tam wchodzilo przez jakis taki nie do
    konca oczywisty link.

    --

    --w

  • 2. Data: 2002-05-23 09:21:21
    Temat: Inteligo_+_links
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    Witam serdecznie,

[...]

    pozdrawiam
    --|mw|

  • 3. Data: 2002-05-23 09:58:29
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On 23 May 2002 10:55:32 +0200, Wojtek Piecek wrote:

    > 1. ponoc inteligo przestalo dzialac z lynx-pochodnymi

    Chyba to stało się rzywistością :((

    > 2. czy links ma wsparcie dla ciasteczek? Wydaje mi sie ze nie ma
    > (tzn. widzialem nieoficjalnego patcha)

    Jeżeli skubiesz z deb'ów, to masz tylko ver. 0.96.20011222, natomiast,
    ze strony Links'a ver. links-2.0pre1.tar.bz2, która ma wsparcie dla
    opisywanych rzeczy.

    > 3. czy inteligo wymaga ciastaczek (piszesz 'co jest nieprawda').

    Co jest nieprawdą ... odnosiło się do ego, że mój links akceptuję
    cookies wysyłane przez s. inteligo, ale mimo to nie mogę się
    przedostać dalej.

    > 4. jak jeszcze dzialalo, to sie tam wchodzilo przez jakis taki nie do
    > konca oczywisty link.

    Zgadza się, omijało się główny web i bezpośrednio do SSL'a.

    pozdrawiam
    --|mw|

  • 4. Data: 2002-05-23 21:19:25
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Thu, 23 May 2002 09:58:29 +0000 (UTC), od
    Marcin Wyszomierski <f...@n...pl> napisano:

    >Zgadza się, omijało się główny web i bezpośrednio do SSL'a.

    https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web

    jahckal

  • 5. Data: 2002-05-24 06:05:13
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Thu, 23 May 2002 23:19:25 +0200, jahckal wrote:

    > https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web

    Teraz niestety trza miec jedynie sluszne,...klikane web browser'y.

    --|mw|

  • 6. Data: 2002-05-24 12:56:44
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    On Fri, 24 May 2002 06:05:13 +0000 (UTC), Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>
    wrote:

    > Teraz niestety trza miec jedynie sluszne,...klikane web browser'y.
    >
    > --|mw|
    Mam nadzieję, że nie. U mnie links działał i chyba w dalszym ciągu działa.
    zaraz sprawdzę ...

    Poza tym uważam, że wszystkie banki powinny mieć możliwość obsługi z
    poziomu przeglądarek tekstowych - przydatne zwłaszcza dla modemowców.

    B...@i...pwr.wroc.pl

  • 7. Data: 2002-05-24 13:08:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 24, 2002 at 12:56:44PM +0000, B.Szlachetko wrote:

    > Mam nadzieję, że nie. U mnie links działał i chyba w dalszym ciągu działa.
    > zaraz sprawdzę ...

    I jak?

    > Poza tym uważam, że wszystkie banki powinny mieć możliwość obsługi z
    > poziomu przeglądarek tekstowych - przydatne zwłaszcza dla modemowców.

    Jestes gatunkiem wymierajacym. Nie, nie mowie o modemie, mowie o
    trybie graficznym ;-(

    --

    --w