  • 11. Data: 2002-05-24 05:34:22
    Temat: Re: Inteligo - a to ciekawe !
    Od: <a...@o...gda.pl>

    > Witam, w wiadomości z dnia 23 May 2002 11:17:34 +0200, od
    > <a...@o...gda.pl> napisano:

    > No to uważasz niesłusznie. Konto stało się niaktywne, a zamkniete
    > będzie po 30 dniach.

    re: Co racja to racja .

> [...]
    > po odnalezieniu kupy kasy w dostępnych środkach przelałeś to na inne
    > konto) MUSIAŁBYŚ zapłacić większy debet.

    > Odsetki ustawowe 20 % rocznie. Rok 365 dni. Powinieneś zapłacić:
    >
    > 3,08 +[(0.2/365)*ilość dni jakie upłyną od dnia powstania debetu do
    > dokonania przez Ciebie wpłaty*3.08] - (kwota jaka była na koncie od
    > ostatniej kapitalizacji do dnia powstania debetu * ich %)
    > Z takim pięknym głosem nie chciało Ci się prostych obliczeń dokonywać
    > :))
    > Re: To po co oni są jak mam sam sobie liczyć odsetki ?. Z innej beczki, skąd
    wiesz jaki mam głos, znamy się ??????

    > To dopiero dziwna sprawa. Tą powinieneś starać się wyjaśnić. Powinni
    > przelać owszem, ale dopiero po 30 dniach.

    Re: Nie będę się wygłupiał o 91 groszy polskich.

  • 12. Data: 2002-05-24 21:44:54
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia 24 May 2002 07:34:22 +0200, od
    <a...@o...gda.pl> napisano:

    >wiesz jaki mam głos, znamy się ??????

    Pewnie dziewczyna do domu do chłopaka się śpieszyła. A o głosie to nie
    Twoim tylko jej pisałem :)))

    jahckal

  • 13. Data: 2002-05-24 21:50:48
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    Hmm, miałem podobnie,ale...
    Pani zadzwoniła, powiedział że jakies tam odsetki... ja jej szybko, żeby mi
    głowy nie zawracała, bo pracuje, i żeby te kilkadziesiąt groszy na cele
    charytatywne zabrali.
    Zabrali.
    Konto zamkniete i OK.
    I ciesze sie ze nie musze sie przez pol godziny logowac do banku. Bo czasami
    bylo by szybciej przejsc sie tych kilkaset metrow do 'normalnego' banku.

    Inteligo - wezcie sie do roboty.
    Seb

  • 14. Data: 2002-05-26 21:58:30
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sebcz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > głowy nie zawracała, bo pracuje, i żeby te kilkadziesiąt groszy na cele

    Ale gdyby nie zadzwonili to by wszyscy mieli kolejny powód, że Inteligo
    "okrada" swoich klientów i przywłaszczają sobie pieniądze.
    Kwota nie duża ale liczy się zasada.
    Najlepiej przy likwidacji zostawić 100.99zł na koncie i wtedy nie ma
    problemów z prowizjami, likwidacją i przelewaniem kasy na inne konto

> [...]
    czasami
    > bylo by szybciej przejsc sie tych kilkaset metrow do 'normalnego' banku.

    Czasem mógłbym narzekać na mBank a czasem na Inteligo, więc nie
    generalizowałbym problemów z I-netem.
    Jak byłem za granicą i korzystałem z DSLu to przy próbie wejścia na stronę
    WWW sieci PLUSGSM czekałem 3 minuty i nic :-/ nawet jeden obrazek nie chciał
    się wczytać. Jednak strony zagraniczne chodziły jak szalone w tempie pociągu
    TGV ;)
    Czy wobec tego powinienem narzekać na PLUSa, czy może zagranicznego dostawcę
    internetowego, czy może na coś innego.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-05-28 14:38:29
    Od: <u...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <a...@o...gda.pl> napisał w wiadomości

    > rozwiązanie
    > mostu,
    > powinni

    Miałem prawie identyczną sprawe na początku roku z Pekao SA. Zamkniecie
    Eurokonta. Z 10 telefonów. mimo przelania z biezacego pod tym samym numerem 3
    złotych debetu który naliczyli po zamknięciu jeszcze przez 4 miesiace naliczali
    karne odsetki od karnych odsetek. Opisywałem to na grupie.
    Pozdrawiam
    Uran