    From: jahckal <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - a to ciekawe !
    Date: Thu, 23 May 2002 23:19:21 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@as1-93.leczna.dialup.inetia.pl

    Witam, w wiadomości z dnia 23 May 2002 11:17:34 +0200, od
    <a...@o...gda.pl> napisano:

    >Witam
    > Zamknąłem konto firmowe w Inteligo jak należy (wysłałem poleconym rozwiązanie
    >umowy). Za 2 dni konto zamknęli. Nie widzę go w necie i uważam, że sprawa
    >załatwiona.

    No to uważasz niesłusznie. Konto stało się niaktywne, a zamkniete
    będzie po 30 dniach.

    > - do tej pory (uwaga) będą
    >pobierane karne odsetki ustawowe. Ja na to,że w takim razie przeleję na te
    >konto kwotę 3.08 PLN (chociaż ono już teoretycznie nie istnieje !).

    Istnieje, istnieje!!! Jakby Ci przyszło obciążenie transakcji kartowej
    pod którą blokada wygasła (np. na stacji paliw się nie śpieszyli, a ty
    po odnalezieniu kupy kasy w dostępnych środkach przelałeś to na inne
    konto) MUSIAŁBYŚ zapłacić większy debet.

    >rzecze ona, ale od tego debetu narosną odsetki ustawowe !. Pytam w jakiej
    >kwocie, to też je dopłacę. Niestety kobieta nie wie, bo system nie pokazuje jej
    >odsetek ustawowych. Czyli jak wpłacę 3.08 PLN to niby jestem na zero, ale nie
    >jestem, tylko nikt nie wie na ile nie jestem? To dopiero galimatias.

    Odsetki ustawowe 20 % rocznie. Rok 365 dni. Powinieneś zapłacić:

    3,08 +[(0.2/365)*ilość dni jakie upłyną od dnia powstania debetu do
    dokonania przez Ciebie wpłaty*3.08] - (kwota jaka była na koncie od
    ostatniej kapitalizacji do dnia powstania debetu * ich %)
    Z takim pięknym głosem nie chciało Ci się prostych obliczeń dokonywać
    :))

    >śmieszniej z likwidowanego konta przesłali mi odsetki na plus na konto
    >indywidualne.

    To dopiero dziwna sprawa. Tą powinieneś starać się wyjaśnić. Powinni
    przelać owszem, ale dopiero po 30 dniach.

    jahckal