  • 1. Data: 2002-05-23 09:33:28
    Temat: Multi
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak wypada funkcjonalność interfejsu
    www Multi w porównaniu mBankiem lub
    Inteligo ?

    Pozdrawiam
    Marcos

  • 2. Data: 2002-05-23 15:08:45
    Temat: Re: Multi
    Od: "P" <l...@w...pl>

    Witam

    Multi jest bardzo wesoły, kolorowy ;)

    Jeżeli chodzi o obsługę to Mulit prawie identyczny jak Mbank,
    a z inteligo też korzystałem i z citi też
    może nie jestem zbyt wymagającym klientem, ale uważam że taka obsługa konta
    to kwestia przyzwyczajenia.

    Pozdrawiam
    Paweł

    p.s. podobnie jak ostanie zmiany interfejsu wp i onet.
    zobaczyliśmy ze znajomymi, poocenialiśmy z teraz już nikt nie zwraca na to
    uwagi.
    takie moje refleksje

  • 3. Data: 2002-05-23 21:25:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 23 May 2002 17:08:45 +0200, "P" <l...@w...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Multi jest bardzo wesoły, kolorowy ;)
    >
    >Jeżeli chodzi o obsługę to Mulit prawie identyczny jak Mbank,

    Byl prawie identyczny jak mBank. Obecnie ze wzgledu na wieksza ilosc
    potrzebnych funkcji zmienia sie coraz bardziej.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl