  • 1. Data: 2005-05-02 09:47:55
    Temat: Inteligo/PKO BP ma niezły pomysł na sprzedaż !!!
    Od: "pierwszy lepszy" <p...@g...pl>

    spróbujcie zrezygnować z serwisu SMS przez telefon (przez net nie mozna).
    Wisze na sluchawce dobre 15 minut (bede wisial do skutku, czyli az mnie nie
    rozlacza).
    To jest kolejny raz kiedy probuje to zrobić - niestety bez skutku -
    przypomina mi to sytuację awarii Citibanku po przejęciu Handlobanku

    Zamykam Inteligo na rzecz INGa. Wszystkie banki maja jakieś wady, ale
    zaczyna mnie drażnic bezplacowkosc i kiepski serwis telefoniczny w bankach
    wirtualnych.

    pozdro

  • 2. Data: 2005-05-02 11:34:16
    Temat: Re: Inteligo/PKO BP ma niezły pomysł na sprzedaż !!!
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    pierwszy lepszy wrote:

    > Zamykam Inteligo na rzecz INGa. Wszystkie banki maja jakieś wady, ale
    > zaczyna mnie drażnic bezplacowkosc i kiepski serwis telefoniczny w
    > bankach wirtualnych.

    Ja mam dokladnie takie same odczucia. Ostatnio moje boje z mBankiem (kazdy
    konsultant mowi co innego, dziesiatki minut spedzonych przy telefonie,
    bezlitosne systemy na www - jak cos nie przejdzie to nie przejdzie i
    koniec - itp.) kosztowaly mnie troche czasu i pieniedzy, dlatego tez
    wycofuje moje srodki z tego banku zostawiajac jakies niewielkie sumy do
    Allegro itp. Przenioslem sie do jego "marmurowego" odpowiednika i na razie,
    z wyjatkiem jednego zgrzytu, wszystko jest ok.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-05-02 12:48:05
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *pierwszy lepszy* napisał:

    > spróbujcie zrezygnować z serwisu SMS przez telefon (przez net nie mozna).

    Spróbowałem.

    > Wisze na sluchawce dobre 15 minut (bede wisial do skutku, czyli az
    > mnie nie
    > rozlacza).

    W moim przypadku wszystko trwało max 5 min.

    > To jest kolejny raz kiedy probuje to zrobić - niestety bez skutku -
    > przypomina mi to sytuację awarii Citibanku po przejęciu Handlobanku

    Być może ja w Inteligo strasznie trudnych spraw jeszcze nie załatwiałem,
    ale do tej pory nie miałem problemów z kontaktem.

    > Zamykam Inteligo na rzecz INGa. Wszystkie banki maja jakieś wady, ale
    > zaczyna mnie drażnic bezplacowkosc i kiepski serwis telefoniczny w
    > bankach
    > wirtualnych.

    Wiesz - jak się nie ma co się lubi to... się orze jak się może :-D

    Gree

  • 4. Data: 2005-05-02 14:40:08
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    pierwszy lepszy napisał(a):

    > spróbujcie zrezygnować z serwisu SMS przez telefon (przez net nie mozna).
    > Wisze na sluchawce dobre 15 minut (bede wisial do skutku, czyli az mnie nie
    > rozlacza).

    To ciekawe co piszesz. W ciągu ostatnich dwóch tygodni trzy razy łączyłem
    się z ich Infolinią, ostatni raz dwa dni temu i konsultant był do
    dyspozycji po 15 sekundach

    > Zamykam Inteligo na rzecz INGa. Wszystkie banki maja jakieś wady, ale
    > zaczyna mnie drażnic bezplacowkosc i kiepski serwis telefoniczny w bankach
    > wirtualnych.

    Czy ja wiem? Jak na razie serwis telefoniczny Inteligo działa bez
    zastrzeżeń. Szybko i kompetentnie

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-02 15:17:06
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

> [...]
    > dyspozycji po 15 sekundach

    > Czy ja wiem? Jak na razie serwis telefoniczny Inteligo działa bez

    no, dzisuaj rano to faktycznie czekałem 15 minut dzwoniąc na 0801 do inteligo,
    szczęście że mam telefon głośnomówiący więc położyłem słuchawkę w czasie
    czekania, druga rzecz że czekam już 11 dni na założenie konta podczas gdy mają
    zakładać do dziesięciu dni jak głosi ich reklama

  • 6. Data: 2005-05-02 15:30:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "pierwszy lepszy"
    > spróbujcie zrezygnować z serwisu SMS przez telefon (przez net nie
    > mozna).

    masz chyba jakis inne Inteligo - w "moje dane" jest "serwis SMS" i
    mozna go blokowac, a jak nie umiesz znalezc to napisz im ta rezygnacje
    poczta wewnetrzna - kliknij na "pomoc"

    > Zamykam Inteligo na rzecz INGa. Wszystkie banki maja jakieś wady,
    > ale zaczyna mnie drażnic bezplacowkosc i kiepski serwis telefoniczny
    > w bankach wirtualnych.

    chyba sie przejales reklama - ing zdziera skore oplatami za konto i
    nie bedzie ci sie to podobalo. Teraz dobry wariant to karta
    przedplacona Maestro PODROZNIK i do niej konto OKO (na oszczednosci)
    i do tego bez gadania otwieraja ci darmowy dostep internetowy
    INGonline - koszt 9 zl.
    Potem konto sobie zasilasz a kartą placisz. Inne operacje proponuje w
    innych bankach
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-05-02 15:35:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ????? napisał(a):

> [...]
    > czekania, druga rzecz że czekam już 11 dni na założenie konta podczas gdy mają
    > zakładać do dziesięciu dni jak głosi ich reklama

    U mnie to trwało trzy tygodnie :)))

    Złożyłem wniosek, rozmawiałem z konsultantem, który potwierdził złożenie
    wniosku po czym po tygodniu oczekiwania zadzwonił do mnie konsultant z
    informacją, że moje konto w Inteligo zamknięte kilka lat temu zostało
    zamknięte w sposób nieprawidłowy, przepraszają i pytają czy nadal jestem
    zainteresowany :)

    W sumie czekałem około trzech tygodni na uruchomienie konta. Aktywowałem
    dopiero w tę sobotę około 15.00

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 8. Data: 2005-05-02 15:40:28
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    blad napisał(a):

    > masz chyba jakis inne Inteligo - w "moje dane" jest "serwis SMS" i
    > mozna go blokowac, a jak nie umiesz znalezc to napisz im ta rezygnacje
    > poczta wewnetrzna - kliknij na "pomoc"

    Ja mam chyba też inne Inteligo ;)

    W "moje dane" nie ma żadnego "serwis sms" :)))

    http://img233.echo.cx/img233/8705/inteligo0dv.jpg

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 9. Data: 2005-05-02 15:42:33
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

> [...]
    > zainteresowany :)
    >
    > W sumie czekałem około trzech tygodni na uruchomienie konta. Aktywowałem

    trzy tygodnie ?? może to z powodu tego starego niewyjaśnionego konta ? co prawda
    oni dostają 700 wniosków o założenie konta dziennie ale powinni się wyrabiać w
    10 dni

  • 10. Data: 2005-05-02 15:43:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    blad napisał(a):

> [...]
    > poczta wewnetrzna - kliknij na "pomoc"

    Ja mam chyba też inne Inteligo ;)

    W "moje dane" nie ma żadnego "serwis sms" :)))

    http://img233.echo.cx/img233/733/inteligo1cy.jpg

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098