  • 1. Data: 2005-05-02 09:19:06
    Temat: !!! INTELIGO pobiera PROWIZJĘ za wypłatę w bankomacie WŁASNEJ sieci :)
    Od: "MebleDlaBiura.pl" <...@...pl>

    Sprawdźcie historię swojego rachunku :))))
    Za wypłatę w bankomacie własnej sieci (pko bp) pobrali mi 6,96 PLN.

    kocham ich po prostu
    Piotrek.

  • 2. Data: 2005-05-02 09:26:30
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-02 11:19- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    MebleDlaBiura.pl, wyłuszczający(a) się następująco:
    > Sprawdźcie historię swojego rachunku :))))
    > Za wypłatę w bankomacie własnej sieci (pko bp) pobrali mi 6,96 PLN.
    >
    > kocham ich po prostu
    > Piotrek.

    Zanim coś wyślesz, warto przeczytać posty z ostatnich kilku dni.
    Wiedziałbyś, że nie tylko Ciebie to trafiło i bardziej optymistycznie
    patrzyłbyś na świat...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-05-02 09:27:23
    Od: "MebleDlaBiura.pl" <...@...pl>

    Heh... pospieszyłem się z wiadomością.
    Jak widzę, było już wałkowane.
    Przepraszam za zaśmiecanie grupy.
    Piotrek.

  • 4. Data: 2005-05-03 14:51:40
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > >

    > Zanim coś wyślesz, warto przeczytać posty z ostatnich kilku dni.
    > Wiedziałbyś, że nie tylko Ciebie to trafiło i bardziej optymistycznie

    ... co nie znaczy, ze nie ma prawa o ty napisać, widocznie sprawa jest powazna i
    należałoby zaintereniowac w interesie klient ów banku, a nie wkurzac sie na
    gościa, który napisał podobny post!!

    Biorę los w soje ręce i nie daję sie wodzić bankom za nos :-)
    http://tinyurl.com/b7b9a

  • 5. Data: 2005-05-03 15:00:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-03 16:51- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    e...@p...onet.pl, wyłuszczający(a) się następująco:

    > ... co nie znaczy, ze nie ma prawa o ty napisać, widocznie sprawa jest powazna i
    > należałoby zaintereniowac w interesie klient ów banku, a nie wkurzac sie na
    > gościa, który napisał podobny post!!

    Przeczytaj co on sam napisał chwilę później, zanim zaczniesz mnie
    wychowywać.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-05-03 18:36:11
    Od: robert <r...@o...pl>

    MebleDlaBiura.pl wrote:

    > Sprawd 1/4 cie histori? swojego rachunku :))))
    > Za wyp?at? w bankomacie w?asnej sieci (pko bp) pobrali mi 6,96 PLN.

    A moze ktos wie czy awaria zostala juz usunieta? Dzwonilem 29.04
    i konsultant zapewnial, ze wszystko jest OK.

    pozdrawiam
    Robert

  • 7. Data: 2005-05-04 07:37:03
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    robert napisał(a):

    > A moze ktos wie czy awaria zostala juz usunieta? Dzwonilem 29.04
    > i konsultant zapewnial, ze wszystko jest OK.

    Awaria chyba tak - jej skutki niestety nie.

    Pierwsza lewa transakcja została przeze mnie wykonana 26.04.
    Zaksięgowana źle (jak już pisałem tu na pbb). Dzień poźniej kolejne dwie
    transakcje źle zaksięgowane (wszystkie trzy we Wrocławiu, ale w różnych
    bankomatach).
    30.04 kolejna transakcja (ale tym razem w Wolsztynie) i już prawidłowe
    księgowanie.
    Złożyłem im więc trzy reklamacje (a co mi tam ;) ), ale mimo obietnicy
    załatwienia tego priorytetowo do dzisiaj nic nie wystornowali.

    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2005-05-18 06:56:02
    Od: "bohuszek" <b...@p...onet.pl>

    > Awaria chyba tak - jej skutki niestety nie.

    w dniu dzisiejszym naprwiono skutki "awarii" z 29.04. Oddali zawyżoną kwotę
    i pobrali właściwą.
    trwało to zatem ponad 2 tygodnie

    pozdrawiam

    bohuszek