  • 1. Data: 2005-05-02 08:48:30
    Temat: Wpłata na poczcie - jak długo idzie kasa?
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pogooglowałem, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Jak to jest z
    wpłatami na poczcie, wiem że idą elixirem od jakiegoś czasu, ale czy tak
    samo jak w banku? Tzn. jeśli się zmieszczę np. do 9-tej to pójdą II sesją,
    jeśli np. o 17-tej to wyjdą następnego dnia? Nie wydaje mi się żeby tak
    było, bo zawsze ta wpłata idzie dobrych kilka dni.
    Z tego wynika, że Panienka wklepując wpłatę do komputera, nie puszcza
    przelewu na sesję, a jedynie wprowadza do systemu, który kiedyś tam wyśle
    pieniądze do KIRu... Jak myślicie? Jest to może gdzies uregulowane?

    Pozdro,
    Damian Kuczera

  • 2. Data: 2005-05-02 08:49:35
    Temat: Re: Wpłata na poczcie - jak długo idzie kasa?
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d54pgu$noa$1@inews.gazeta.pl grupowicz Damian Kuczera
    napisał:

    > pieniądze do KIRu... Jak myślicie? Jest to może gdzies uregulowane?

    idą do 48 h.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-05-02 11:49:02
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    August wrote:

    > idą do 48 h.

    A ja czekalem miesiac ostatnio (raczyli przyslac dopiero po rozpatrzeniu
    reklamacji).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-05-02 13:33:39
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d55431$5hs$1@news.onet.pl grupowicz Mithos napisał:

    > A ja czekalem miesiac ostatnio (raczyli przyslac dopiero po rozpatrzeniu
    > reklamacji).

    Wiadomo że może być różnie, jednak moja praktyka na allegro jako
    sprzedającego
    jednak podpowiada iż ichnie 48h nie jest z palca wyssane.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-05-02 17:29:41
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    August wrote:

    > Wiadomo że może być różnie, jednak moja praktyka na allegro jako
    > sprzedającego
    > jednak podpowiada iż ichnie 48h nie jest z palca wyssane.

    Moja dotychczasowa praktyka na Allegro rowniez (w sumie to juz 3 lata
    bedzie), z tym jednym niemilym wyjatkiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-05-02 22:05:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

> [...]
    > przelewu na sesję, a jedynie wprowadza do systemu, który kiedyś tam wyśle
    > pieniądze do KIRu... Jak myślicie? Jest to może gdzies uregulowane?

    najgorsze w tym banku pocztowym:
    jak chce sprawdzić czy przyszedł przelew to muszę dzwonić i kasa leci...
    już wolę by mi ktoś wpłacił do mbanku

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 7. Data: 2005-05-03 13:27:29
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > najgorsze w tym banku pocztowym:
    > jak chce sprawdzić czy przyszedł przelew to muszę dzwonić i kasa leci...
    > już wolę by mi ktoś wpłacił do mbanku

    ale za to wplaty na poczcie sa praktycznie od razu na koncie

  • 8. Data: 2005-05-03 20:38:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    > ale za to wplaty na poczcie sa praktycznie od razu na koncie
    jakoś nie bardzo mi się podoba, że za każde sprawdzenie stanu konta zapłacę
    35gr
    o ile nie więcej