Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2005-05-02 08:48:30
Temat:Wpłata na poczcie - jak długo idzie kasa?
Od:"Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogooglowałem, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Jak to jest z
wpłatami na poczcie, wiem że idą elixirem od jakiegoś czasu, ale czy tak
samo jak w banku? Tzn. jeśli się zmieszczę np. do 9-tej to pójdą II sesją,
jeśli np. o 17-tej to wyjdą następnego dnia? Nie wydaje mi się żeby tak
było, bo zawsze ta wpłata idzie dobrych kilka dni.
Z tego wynika, że Panienka wklepując wpłatę do komputera, nie puszcza
przelewu na sesję, a jedynie wprowadza do systemu, który kiedyś tam wyśle
pieniądze do KIRu... Jak myślicie? Jest to może gdzies uregulowane?

Pozdro,
Damian Kuczera

2. Data: 2005-05-02 08:49:35
Temat:Re: Wpłata na poczcie - jak długo idzie kasa?
Od:"August" <@www.augustowski.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d54pgu$noa$1@inews.gazeta.pl grupowicz Damian Kuczera
napisał:

> pieniądze do KIRu... Jak myślicie? Jest to może gdzies uregulowane?

idą do 48 h.

--
S pozdravem,
August

3. Data: 2005-05-02 11:49:02
Od:"Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

August wrote:

> idą do 48 h.

A ja czekalem miesiac ostatnio (raczyli przyslac dopiero po rozpatrzeniu
reklamacji).

Mithos

4. Data: 2005-05-02 13:33:39
Od:"August" <@www.augustowski.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d55431$5hs$1@news.onet.pl grupowicz Mithos napisał:

> A ja czekalem miesiac ostatnio (raczyli przyslac dopiero po rozpatrzeniu
> reklamacji).

Wiadomo że może być różnie, jednak moja praktyka na allegro jako
sprzedającego
jednak podpowiada iż ichnie 48h nie jest z palca wyssane.

--
S pozdravem,
August

5. Data: 2005-05-02 17:29:41
Od:"Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

August wrote:

> Wiadomo że może być różnie, jednak moja praktyka na allegro jako
> sprzedającego
> jednak podpowiada iż ichnie 48h nie jest z palca wyssane.

Moja dotychczasowa praktyka na Allegro rowniez (w sumie to juz 3 lata
bedzie), z tym jednym niemilym wyjatkiem.

Mithos

6. Data: 2005-05-02 22:05:27
Od:"zlotowinfo" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przelewu na sesję, a jedynie wprowadza do systemu, który kiedyś tam wyśle
> pieniądze do KIRu... Jak myślicie? Jest to może gdzies uregulowane?

najgorsze w tym banku pocztowym:
jak chce sprawdzić czy przyszedł przelew to muszę dzwonić i kasa leci...
już wolę by mi ktoś wpłacił do mbanku

--
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

7. Data: 2005-05-03 13:27:29
Od:"Bartek" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najgorsze w tym banku pocztowym:
> jak chce sprawdzić czy przyszedł przelew to muszę dzwonić i kasa leci...
> już wolę by mi ktoś wpłacił do mbanku

ale za to wplaty na poczcie sa praktycznie od razu na koncie

8. Data: 2005-05-03 20:38:45
Od:"zlotowinfo" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale za to wplaty na poczcie sa praktycznie od razu na koncie
jakoś nie bardzo mi się podoba, że za każde sprawdzenie stanu konta zapłacę
35gr
o ile nie więcej