    From: "pierwszy lepszy" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo/PKO BP ma niezły pomysł na sprzedaż !!!
    Date: Mon, 2 May 2005 11:47:55 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@aty85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    spróbujcie zrezygnować z serwisu SMS przez telefon (przez net nie mozna).
    Wisze na sluchawce dobre 15 minut (bede wisial do skutku, czyli az mnie nie
    rozlacza).
    To jest kolejny raz kiedy probuje to zrobić - niestety bez skutku -
    przypomina mi to sytuację awarii Citibanku po przejęciu Handlobanku

    Zamykam Inteligo na rzecz INGa. Wszystkie banki maja jakieś wady, ale
    zaczyna mnie drażnic bezplacowkosc i kiepski serwis telefoniczny w bankach
    wirtualnych.

    pozdro