  • 1. Data: 2005-05-01 21:35:50
    Temat: Moneybookres.com i wyplata - ponad 7 dni
    Od: Gawel <g...@m...pl>

    Hajo,

    niedawon zalozylem sobie konto na moneybookres.com i testowo
    wplacilem okolo 120 zlotych. Jak upload doszedl do skutku do
    chcialem je sobie wybrac i zrobilem withdraw na konto
    walutowe w BZWBK. Na moneybookres odjeli mi odpowiednia kwote,
    ale na konto w BZWBK nie wplynelo nic od tygodnia.

    Czy takie opoznienie jest normalne, czy moze cos zle zrobilem?

    pozdrawiam i z gory dzieki za info

    Gawel

  • 2. Data: 2005-05-01 22:00:16
    Temat: Re: Moneybookres.com i wyplata - ponad 7 dni
    Od: Gawel <g...@m...pl>

    Oczywiscie chodzilo mi o www.moneybookers.com.
    Sorry za permanentne zjadanie "e" :).

    Gawel

  • 3. Data: 2005-05-02 16:15:03
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Gawel wrote:

    > Czy takie opoznienie jest normalne, czy moze cos zle zrobilem?

    Ponoc bywaja opoznienia. Ja do tej pory musialem czekac tylko w strone
    ja->MB, od nich przychodzilo szybko.

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 4. Data: 2005-05-02 16:20:07
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    czeka sie długo nieraz

    ar