eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo/PKO BP ma niezły pomysł na sprzedaż !!! › Re: Inteligo/PKO BP ma niezły pomysł na sprzedaż !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: ????? <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo/PKO BP ma niezły pomysł na sprzedaż !!!
    Date: Mon, 02 May 2005 17:17:06 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 31
    Message-ID: <d55fuu$kei$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <d54t09$o4q$1@news.onet.pl> <zlodrmryx769.klu9xcgbwvfa$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: pro-nat1.lama.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1115046687 20946 195.225.248.86 (2 May 2005 15:11:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 May 2005 15:11:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040804
    Netscape/7.2 (ax)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <zlodrmryx769.klu9xcgbwvfa$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:346799
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk wrote:

    > pierwszy lepszy napisał(a):
    >
    >
    >>spróbujcie zrezygnować z serwisu SMS przez telefon (przez net nie mozna).
    >>Wisze na sluchawce dobre 15 minut (bede wisial do skutku, czyli az mnie nie
    >>rozlacza).
    >
    >
    > To ciekawe co piszesz. W ciągu ostatnich dwóch tygodni trzy razy łączyłem
    > się z ich Infolinią, ostatni raz dwa dni temu i konsultant był do
    > dyspozycji po 15 sekundach
    >
    >
    >
    >>Zamykam Inteligo na rzecz INGa. Wszystkie banki maja jakieś wady, ale
    >>zaczyna mnie drażnic bezplacowkosc i kiepski serwis telefoniczny w bankach
    >>wirtualnych.
    >
    >
    > Czy ja wiem? Jak na razie serwis telefoniczny Inteligo działa bez
    > zastrzeżeń. Szybko i kompetentnie
    >
    >
    >
    >
    no, dzisuaj rano to faktycznie czekałem 15 minut dzwoniąc na 0801 do inteligo,
    szczęście że mam telefon głośnomówiący więc położyłem słuchawkę w czasie
    czekania, druga rzecz że czekam już 11 dni na założenie konta podczas gdy mają
    zakładać do dziesięciu dni jak głosi ich reklama

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1