  • 11. Data: 2005-05-02 15:45:58
    Temat: Re: Inteligo/PKO BP ma niezły pomysł na sprzedaż !!!
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ????? napisał(a):

    > trzy tygodnie ?? może to z powodu tego starego niewyjaśnionego konta ? co prawda
    > oni dostają 700 wniosków o założenie konta dziennie ale powinni się wyrabiać w
    > 10 dni

    Skąd wiesz, że 700?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 12. Data: 2005-05-02 15:50:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk"

    > Ja mam chyba też inne Inteligo ;)
    >
    > W "moje dane" nie ma żadnego "serwis sms" :)))

    u mnie jest :-)
    Kanały dostępu do Twojego konta Inteligo.

    Kanał dostępu Udane logowanie Nieudane logowanie Status

    Serwis WWW
    2005-05-02 2005-01-17
    17:45:49 16:42:18 Aktywny Zablokuj
    Zmień hasło

    Serwis telefoniczny
    2003-11-13
    18:00:23 - Zablokowany Odblokuj

    Serwis WAP
    - - Zablokowany Odblokuj

    Serwis Płacę SMS-em
    - - Zablokowany Odblokuj

    Konto Inteligo jest prowadzone przez PKO Bank Polski

    *** blad ***

  • 13. Data: 2005-05-02 15:53:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk"

    > Ja mam chyba też inne Inteligo ;)
    > http://img233.echo.cx/img233/733/inteligo1cy.jpg

    faktycznei - to jest "place SMS"
    no to ja bym poczta wewnetrzna ich zaatakowal - telefoniczny serwis
    mam zablokowany :-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2005-05-02 16:00:37
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Skąd wiesz, że 700?

    kilka dni temu gdzieś znalazłem tą informację, chyba w internecie, ale nie
    pamiętam gdzie

  • 15. Data: 2005-05-02 18:19:58
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    blad napisał(a):

    > faktycznei - to jest "place SMS"

    :)

    "a nie mówiłem?" ;)

    > no to ja bym poczta wewnetrzna ich zaatakowal - telefoniczny serwis
    > mam zablokowany :-)

    Nie chcesz *naprawdę* z nimi rozmawiać? :D

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 16. Data: 2005-05-02 20:53:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk"

    > Nie chcesz *naprawdę* z nimi rozmawiać? :D

    tak mam wszedzie - przynajmniej nikt mi glowy nie zawraca telefonami
    tylko pko-inteligo jak sie im pytanie zada poczta wew. i zaznaczy ze
    odpowiedz chce mailem to potrafi zadzwonic - wtedy od razu gonie "na
    drzewo"
    *** blad ***

  • 17. Data: 2005-05-02 20:56:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    blad napisał(a):

    > no to ja bym poczta wewnetrzna ich zaatakowal - telefoniczny serwis mam
    > zablokowany :-)

    I nic nie załatwisz.