  • 1. Data: 2003-10-17 16:39:02
    Temat: Inteligo
    Od: wbe <w...@m...polska>

    Witam,
    Mam w tej chwili konto w BZWBK i mBank a żona ma konto w PKOBP. Jako że BZ
    mnie zeźliło ostatnio wprowadzając już kolejną w krótkim okresie podwyżkę
    prowadzenia konta (6 zł) więc je zamykam. PKO BP nie ma transakcji przez
    net (w ramach kosztów konta) a za potwierdzenia e-mailem biorą 1 zł więc
    zamierzam go zmienić. I mój wybór padł na Inteligo gdyż w moim rejonie są
    bankomaty PKO BP. Bo o ile dobrze zrozumiałem można w nich wypłacać bez
    prowizji?

    Moje pytania to:
    1. To co wyżej, czyli czy można wypłacać bez prowizji w bankomatach PKO BP?
    2. Czy można wypłacać kartą Inteligo w bankomatach Euronetu bez prowizji?
    3. Czy można kartą Inteligo płacić na stacjach benzynowych itp bez prowizji?
    4. Czy można w odziale PKO BP wpłacić żywą gotówkę na konto Inteligo bez
    płacenia prowizji.
    5. Czy to że w tej chwili mam konto w PKO BP daje mi lepszą pozycję przy
    zakładaniu Inteligo?
    6. Jakie opłaty poniosę przy zakładaniu konta? Bo chyba za kuriera z umową,
    za prowadzenie konta, za kartę? Za co jeszcze?

    --
    pozdrawiam,
    Wojtek Borzestowski

    e-mail - polska=pl

  • 2. Data: 2003-10-17 16:43:46
    Temat: Re: Inteligo
    Od: wbe <w...@m...polska>

    Aha i jeszcze. Też już przeczytałem, ale dla upewnienia się, że gdzieś nie
    ma czegoś ukrytego :-)
    Czy jest takie podwójne wykonywanie przelewów jak w BZWBK, że tani i elixir?
    Jak długo idzie przelew wykonany dzisiaj o 18 z Inteligo do mBanku?
    --
    pozdrawiam,
    Wojtek Borzestowski

    e-mail - polska=pl

  • 3. Data: 2003-10-17 16:46:32
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    > Moje pytania to:
    > 1. To co wyżej, czyli czy można wypłacać bez prowizji w bankomatach PKO
    BP?
    Tak

    > 2. Czy można wypłacać kartą Inteligo w bankomatach Euronetu bez prowizji?
    Nie

> [...]
    prowizji?
    Tak

    > 4. Czy można w odziale PKO BP wpłacić żywą gotówkę na konto Inteligo bez
    Tak

    > 5. Czy to że w tej chwili mam konto w PKO BP daje mi lepszą pozycję przy
    > zakładaniu Inteligo?
    Nie

    > 6. Jakie opłaty poniosę przy zakładaniu konta? Bo chyba za kuriera z
    umową,
    > za prowadzenie konta, za kartę? Za co jeszcze?

    4.99 jeśli saldo miesięczne < 100 za prowadzenie, powyżej 100 zł bezpłatnie
    0.99 za kartę miesięcznie + coś za wydanie zdaje się

    0.99 za każdy przelew

    zresztą wszystko jest w TOiP

  • 4. Data: 2003-10-17 16:48:31
    Od: "Konrad" <k...@W...onet.pl>

    > Moje pytania to:
    > 1. To co wyżej, czyli czy można wypłacać bez prowizji w bankomatach PKO BP?
    Tak.
    > 2. Czy można wypłacać kartą Inteligo w bankomatach Euronetu bez prowizji?
    Nie - 4,5 zl za operacje.
> [...]
    Tak
    > 4. Czy można w odziale PKO BP wpłacić żywą gotówkę na konto Inteligo bez
    Tak
    > 5. Czy to że w tej chwili mam konto w PKO BP daje mi lepszą pozycję przy
    > zakładaniu Inteligo?
    Nie powinno miec znaczenie, zakladanie konta jest bezproblemowe i szybkie (w
    porownaniu np do mBank).
    > 6. Jakie opłaty poniosę przy zakładaniu konta? Bo chyba za kuriera z umową,
    > za prowadzenie konta, za kartę? Za co jeszcze?
    Za karte 0.99 zl, i prowadzenie konta jesli srednia srodkow na koncie nie
    przekracza 100 zl. Kurier jest za friko.

    Pozdrawiam

    Konrad

  • 5. Data: 2003-10-17 21:06:13
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "wbe" <w...@m...polska> wrote in message
    > Aha i jeszcze. Też już przeczytałem, ale dla upewnienia się, że gdzieś nie
    > ma czegoś ukrytego :-)
    Nie ma.

    > Czy jest takie podwójne wykonywanie przelewów jak w BZWBK, że tani i
    elixir?
    Nie ma. Tylko elixir, Pomiędzy kontami w Inteligo od razu.

    > Jak długo idzie przelew wykonany dzisiaj o 18 z Inteligo do mBanku?
    zwykle na następny dzień.

  • 6. Data: 2003-10-18 12:29:45
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > 1. To co wyżej, czyli czy można wypłacać bez prowizji w bankomatach
    > PKO BP?

    Tak

    > 2. Czy można wypłacać kartą Inteligo w bankomatach Euronetu bez
    > prowizji?

    Nie. Acz nie jest najgorzej, bo we wszystkich bankomatach nie-PKOBP
    jest stała prowizja 4.50 niezależnie od kwoty.

    > 3. Czy można kartą Inteligo płacić na stacjach benzynowych itp bez
    > prowizji?

    Tak. Dodatkowo daje się tą kartą płacić w wielu sklepach
    internetowych, co wśród kart płaskich nie jest częste.

    > 4. Czy można w odziale PKO BP wpłacić żywą gotówkę na konto Inteligo
    > bez płacenia prowizji.

    Tak

    > 5. Czy to że w tej chwili mam konto w PKO BP daje mi lepszą pozycję
    > przy zakładaniu Inteligo?

    Nie sądzę, zresztą nie wiem co ta lepsza pozycja miałaby oznaczać...

    > 6. Jakie opłaty poniosę przy zakładaniu konta? Bo chyba za kuriera z
    > umową, za prowadzenie konta, za kartę? Za co jeszcze?

    Za kuriera nie płacisz, za prowadzenie nie płacisz o ile masz w ciągu
    miesiąca średnio >= 100 zł na koncie (jeśli konta używasz jest to
    praktycznie pewne), za kartę 1.50 miesięcznie ale zdaje się że na
    początku przez jakiś czas jest darmowa.

    Główny koszt w inteligo to przelewy - 99 groszy za każdy przelew
    zewnętrzny.

  • 7. Data: 2003-10-18 12:31:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Czy jest takie podwójne wykonywanie przelewów jak w BZWBK, że tani i
    > elixir?

    W inteligo jest tylko elixir. I to dość sprawny.

    > Jak długo idzie przelew wykonany dzisiaj o 18 z Inteligo do mBanku?

    No, o 18 jest już za późno by wyszedł ostatnią sesją, więc pójdzie
    następnego dnia pierwszą sesją rano. mbank zaksięguje to pewnie gdzieś
    koło południa.

    Natomiast przelew zlecony do przed południem wyjdzie na pewno jeszcze
    tego samego dnia.

    Przelewy wewnątrz inteligo (także na konta innych osób) chodzą
    natychmiast.

  • 8. Data: 2003-10-18 14:17:07
    Od: wbe <w...@m...polska>

    wbe wrote:

    Dziekuję wszystkim za odpowiedzi na pytania. Konto właśnie założyłem.

    --
    pozdrawiam,
    Wojtek Borzestowski

    e-mail - polska=pl