  • 1. Data: 2003-10-17 17:30:04
    Temat: Nowy centralny system bankowy w LUKAS Banku wdroży HP
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hewlett-Packard (HP) Polska i LUKAS Bank SA podpisali umowę o wdrożeniu w
    LUKAS Banku nowego centralnego systemu bankowego. Oddanie systemu do
    eksploatacji planowane jest na początek roku 2005 r.

    Wdrożenie nowego systemu umożliwi kontynuację sprawnej obsługi rosnącej
    grupy klientów oraz zapewni dalszy rozwój LUKAS Banku. O wyborze rozwiązania
    zadecydowała jego funkcjonalność, elastyczność, otwarta i nowoczesna
    architektura oraz doświadczenie i pozycja firmy Hewlett-Packard w Polsce.
    Ważnym elementem był również fakt, iż podobne rozwiązania działają już z
    powodzeniem w wielu instytucjach finansowych, także w Polsce.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3526

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-17 17:53:54
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > LUKAS Banku nowego centralnego systemu bankowego. Oddanie systemu do
    > eksploatacji planowane jest na pocz?tek roku 2005 r.

    HP ... mhm, to ci od krow ? ;-)))))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2003-10-17 18:10:49
    Od: "darsoon" <d...@p...onet.pl>

    A co ma HP wspólnego z krowami????

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2003-10-17 18:20:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    darsoon wrote:
    > A co ma HP wspólnego z krowami????

    System IACS buduje - nic nie slyszales? ;)

  • 5. Data: 2003-10-17 19:18:16
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A co ma HP wspólnego z krowami????

    On pewnie z Bieszczad ...

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2003-10-18 16:31:30
    Od: "Mis Uszatek" <m...@u...pl>

    Czyli Comp Rzeszów S.A. idzie w odstawke.
    Hmm, ciekawe co zrobi VWbank (maja ten sam system) ?

  • 7. Data: 2003-10-19 17:15:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mis Uszatek wrote:
    > Czyli Comp Rzeszów S.A. idzie w odstawke.
    > Hmm, ciekawe co zrobi VWbank (maja ten sam system) ?

    Cos gdzies mi swita, ze tez planuja zmiany