    From: wbe <w...@m...polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo
    Date: Fri, 17 Oct 2003 18:39:02 +0200

    Witam,
    Mam w tej chwili konto w BZWBK i mBank a żona ma konto w PKOBP. Jako że BZ
    mnie zeźliło ostatnio wprowadzając już kolejną w krótkim okresie podwyżkę
    prowadzenia konta (6 zł) więc je zamykam. PKO BP nie ma transakcji przez
    net (w ramach kosztów konta) a za potwierdzenia e-mailem biorą 1 zł więc
    zamierzam go zmienić. I mój wybór padł na Inteligo gdyż w moim rejonie są
    bankomaty PKO BP. Bo o ile dobrze zrozumiałem można w nich wypłacać bez
    prowizji?

    Moje pytania to:
    1. To co wyżej, czyli czy można wypłacać bez prowizji w bankomatach PKO BP?
    2. Czy można wypłacać kartą Inteligo w bankomatach Euronetu bez prowizji?
    3. Czy można kartą Inteligo płacić na stacjach benzynowych itp bez prowizji?
    4. Czy można w odziale PKO BP wpłacić żywą gotówkę na konto Inteligo bez
    płacenia prowizji.
    5. Czy to że w tej chwili mam konto w PKO BP daje mi lepszą pozycję przy
    zakładaniu Inteligo?
    6. Jakie opłaty poniosę przy zakładaniu konta? Bo chyba za kuriera z umową,
    za prowadzenie konta, za kartę? Za co jeszcze?

    --
    pozdrawiam,
    Wojtek Borzestowski

    e-mail - polska=pl