  • 1. Data: 2003-10-17 11:16:23
    Temat: dane dotyczace kredytu w PKO
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Witam!!!

    1.jakie trzeba miec dokumenty przy sobie starajac sie o kredyt w PKO (nie
    chodzi o kredyt mieszkaniowy)
    2.ile czeka sie na taki kredyt
    3.jaki trzeba miec dochod zeby uzyskac kredyt 3000( moze byc kwota podana
    okolo )zaznaczam ze ma sie konto w tymze banku
    bylabym baaardzo wdzieczna jezeli ktos odpowiedzialby mi na te pytania

    ONka

  • 2. Data: 2003-10-17 11:54:31
    Temat: Re: dane dotyczace kredytu w PKO
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okolo )zaznaczam ze ma sie konto w tymze banku
    > bylabym baaardzo wdzieczna jezeli ktos odpowiedzialby mi na te pytania

    Z tym bywa bardzo różnie w zależności od konkretnego miejsca i przypadku.
    Najklepiej pójdź do banku i weź informację.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-10-17 12:45:59
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bmol98$j2$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    Jak ma się konto i stałe wpływy, to najlepiej złożyć wniosek o kredyt
    odnawialny ( do 5x miesięczne wpływy -czyli wystarczy 600zł miesięcznie) -
    wyjdzie najtaniej, najprościej i najszybciej .