  • 1. Data: 2003-10-17 15:47:32
    Temat: eFirma - Nordea ?
    Od: "Zoltan - Centrum Reklamy" <k...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Właśnie założyliśmy rachunek eFirma w banku Nordea.

    Czy to dobra decyzja ? Jakie macie doświadczenia ?
    Na co należy uważać itp...

    Dzięki

    'Zoltan - Centrum Reklamy'

  • 2. Data: 2003-10-18 22:10:09
    Temat: Re: eFirma - Nordea ?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Zoltan - Centrum Reklamy" <k...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości
    > Właśnie założyliśmy rachunek eFirma w banku Nordea.
    >
    > Czy to dobra decyzja ? Jakie macie doświadczenia ?
    > Na co należy uważać itp...

    Od czasu do czasu (pewnie z parę razy w roku) nie idzie się zalogować.
    System podaje każe jednak ciągle podawać następne hasła, co może powodować
    przypadkowe zablokowanie dostępu.
    Po drugie - nie można nadać przelewu do US z datą przyszłą, ani zapamiętać
    numeru rachunku US - trzeba za każdym razem wklepywać (poczta wewnętrzna
    twierdzi, że pracują nad zmianą...). Więcej uwag nie mam.

    Pozdrawiam,
    Washko