  • 1. Data: 2003-10-17 10:22:27
    Temat: Re: [mBank] Aktywacja kanału telefonicznego ze strony WWW?
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > A to ciekawe, bo ja nigdzie nie dzwoniłam a nowa VE przyszła do domku
    ;-)))
    > Cud?

    Ale i tak musisz ja aktywowac przez kanal telefoniczny.
    Skad inad powinna byc tez aktywacja przez internet, czy bedzie??? Bo ja
    przez ponad dwa lata uzywania mBanku tylko poto uzywam kanalu
    telefonicznego.

    Fajas

  • 2. Data: 2003-10-23 09:11:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Zastanawiam się, dlaczego nikt w mBanku nie wpadł na pomysł, aby umożliwić
    aktywację kanału telefonicznego ze strony WWW, przy użyciu haseł
    jednorazowych. Kanał internetowy jest znacznie bezpieczniejszy niż
    telefoniczny, a pomimo tego kanał telefoniczny można aktywować wyłącznie
    poprzez mLinię.
    Ze względów bezpieczeństwa mam kanał telefoniczny nieaktywny, ale chcąc
    zamówić nową kartę Visa Electron przed upływem jej ważności muszę ten kanał
    aktywować, co wkurza mnie już na samą myśl o przewlekłych procedurach z tym
    związanych (oddzwanianie!).
    Biorąc pod uwagę, że mLinia jest piętą achillesową mBanku, uruchomienie tej
    funkcjonalności w sposób zdecydowany zmniejszyłoby obciążenie mLinii, a w
    efekcie poprawiłoby poziom obsługi klientów przy jednoczesnym spadku kosztów
    tej obsługi.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2003-10-23 17:00:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > związanych (oddzwanianie!).

    A to ciekawe, bo ja nigdzie nie dzwoniłam a nowa VE przyszła do domku ;-)))

    Glenn

  • 4. Data: 2003-10-23 17:53:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:bn91n7$h6n$1@inews.gazeta.pl,
    Glenn napisał:

    > A to ciekawe, bo ja nigdzie nie dzwoniłam a nowa VE przyszła do domku
    > ;-))) Cud?

    Faktycznie, chyba cud prawdziwy! Bo skąd inaczej mBank mógłby się
    dowiedzieć, że zapragnęłaś wymienić sobie starą Visę na nową, w nowym
    module?
    :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2003-10-23 18:01:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Faktycznie, chyba cud prawdziwy! Bo skąd inaczej mBank mógłby się
    > dowiedzieć, że zapragnęłaś wymienić sobie starą Visę na nową, w nowym
    > module?

    To trzeba było tak od razu ;-))) Niestety Ty napisałeś "ale chcąc zamówić
    nową kartę Visa Electron przed upływem jej ważności" - przyznasz, że nie
    jest to to samo ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-10-24 10:44:33
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił "Fajas" <s...@m...edu.pl>:

> [...]
    > Skad inad powinna byc tez aktywacja przez internet, czy bedzie??? Bo ja
    > przez ponad dwa lata uzywania mBanku tylko poto uzywam kanalu
    Te nowe już można aktywować przez net

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc