  • 1. Data: 2003-10-17 10:42:52
    Temat: Ranking kont dla firm - gdzie?
    Od: Hubert <h...@U...pl>

    Mała firma, działalność gospodarcza.
    Jest jakieś zestawienie?
    Bo coś w takich Expandera itp. nie widzę.
    TIA

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 2. Data: 2003-10-17 10:54:49
    Temat: Re: Ranking kont dla firm - gdzie?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hubert wrote:
    > Mała firma, działalność gospodarcza.
    > Jest jakieś zestawienie?
    > Bo coś w takich Expandera itp. nie widzę.

    W Rzepie bylo nedawno.
    Dobrze wypadli liderzy z tej grupy ;)
    Nordea, Multi, Inteligo, mBank, VW Bank direct
    Reasumujac szukaj w archiwum Rzepy

  • 3. Data: 2003-10-20 07:42:49
    Od: Hubert <h...@U...pl>

    >W Rzepie bylo nedawno.
    >Dobrze wypadli liderzy z tej grupy ;)
    >Nordea, Multi, Inteligo, mBank, VW Bank direct
    >Reasumujac szukaj w archiwum Rzepy

    Hmm... Ale Rzepa ma to swoje archiwum płatne...
    Ja rozumiem i nawet nie mam pretensji - takie czasy.
    Ale czy mogę coś za free? 9 zyli za info, które może mi się nie przydać
    to dla mnie za wiele...
    Może jednak? :-)

  • 4. Data: 2003-10-20 07:48:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hubert wrote:
    > Ale czy mogę coś za free? 9 zyli za info, które może mi się nie
    > przydać to dla mnie za wiele...
    > Może jednak? :-)

    Tyle zaplacisz za jeden miesiac korzystania z konta - wiec chyba warto....