  • 1. Data: 2002-02-13 14:10:04
    Temat: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Tak, Integrum to starszne zlodzieje.
    Wlasnie sie dowiedzialem, ze moj ROR jest oprocentowany 1,75% ! Czy znacie
    rownie lichwiarski bank?
    A kredyt nadal jest na poziomie 18,5%!!!!
    Po przeliczeniu okzauje sie, se ze z tych 1,75% nawet na utrzymanie konta
    mnie nie stac?! 3 zl miesiecznie.
    Czy banki naprwde sa tak pazerne, czy tak nieudolne, wszak bank ma pieniadze
    od ludzi i moze je inwestowac w papiery, w zakup nierucjhomosci ect....i na
    tym powiniem zarabiac, czy niejest wiec odrazajace jak bank pobiera od
    klientow po 3 zl miesiecznie za to, ze trzymamy tam nasza kase? Czyli
    jeszcze musimy oplacic sonie to, ze komus powierzamy nasze pieniadze...toz
    lepij juz trzymac je w "skarpecie"! A do tego problemny z
    bankomatami...mijaja prawie 4 dni a mi nadal "wisza" 4 stowy! Bo bankomaty
    cos sie posypaly...ciekawe kto mi oda odsetki? Czy wogule odda...a poza tym
    kto na tym zarabia? Wszak przez kilka dni mam zablokowane pieniadze, a wiec
    mi mniej zaplaca od tych 1,75% a dodatkowo bank ma kase....wiec czy to nie
    jest zlodziejstwo?! Boze wczoraj do mnie dotarlo, jak banki nas
    okradaja....koniec, nie trzymam wiecej kasy w zadnym polskim banku, wole je
    miec w skarpecie, przynajmniej zaoszczedze te 3 zl miesiecznie plus 3,5 zl
    za kazda transakcje z bankomatu obcego, zaoszczedze na utrzymaniu karty
    maestro...jednym slowem juz zarobie wiecej trzymajac w skarpecie niz w banku
    nawet z oprocentowaniem 1,75%! Jednym slowem w skarpecie te pieniadze beda
    zarabiac...paranoja, albo ja jestem debil i nie potrafie rozwiazac prostych
    zadan z matematyki.....
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-02-13 14:22:12
    Temat: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: "paulp" <p...@w...pl>

    Jeszcze "lepszy" jest PEKAO...

  • 3. Data: 2002-02-13 15:16:46
    Temat: Odp: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: "JanK" <a...@w...pl>

    Użytkownik "paulp" <p...@w...pl> napisał
    > Jeszcze "lepszy" jest PEKAO...
    > i '100' lini cytatów

    Tnij Cytaty !

    janek

  • 4. Data: 2002-02-13 15:19:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Feb 2002 15:10:04 +0100, w <a4ds9t$2n4f$1@news2.ipartners.pl>,
    "chip" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Tak, Integrum to starszne zlodzieje.
    > Wlasnie sie dowiedzialem, ze moj ROR jest oprocentowany 1,75% ! Czy znacie
    > rownie lichwiarski bank?

    Bozia rączki urąbała, że nie możesz zmienić banku?

    > A kredyt nadal jest na poziomie 18,5%!!!!

    To i tak nieźle w porównaniu z BPH, a i mBank nie wygląda dużo lepiej.

  • 5. Data: 2002-02-13 17:18:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Eeeeee - no co ty.
    Jest b. duzo bankow ktore maja mniejsze oprocentowanie rachunku, to po
    pierwsze.
    Po drugie - jak bedziesz placil rachunki? Stal grzecznie w kolejce z
    babciami kazdego 15go i bulil 3 zlote???

    Ja tak sobie kiedy liczylem - ile oszczedzam czasu + pieniedzy tylko na tym,
    ze robie przelewy via internet.

    Przykladowo 2 komorki + zwykly telefon + TV + prad + DWS + spoldzielania x 2
    + woda + jakies jednorazowe typu prenumerata, konto e-mailowe, domena i tak
    dalej i tak dalej.

    Policz, pomnoz razy ilosc miesiecy i juz.

    To, ze Integrum Ci nie odpowiada, nie znaczy ze musisz w ogole rezygnowac z
    bankowowsci...

    Przenies sie do mBanku - tam za te glowne rzeczy nie placisz i juz problem
    po czesci rozwiazany.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 6. Data: 2002-02-13 18:40:43
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Po drugie - jak bedziesz placil rachunki? Stal grzecznie w kolejce z
    > babciami kazdego 15go i bulil 3 zlote???

    Za jakimi babciami?! To nie te czasy:))))
    Przejdz sie do bankow i zobacz ile tych babci stoi w okienkach:)))))

    > Ja tak sobie kiedy liczylem - ile oszczedzam czasu + pieniedzy tylko na
    tym,
    > ze robie przelewy via internet.

    serio...a moze naciagasz na swoja korzysc...wez kalkulator iuczciwie
    policz....

> [...]
    2
    > + woda + jakies jednorazowe typu prenumerata, konto e-mailowe, domena i

    Wplacajac w danym banku nie pobierane sa prowizje.
    A babcie w kolejce to naprawde chwyt reklamowy bankow....wierz mi, bo ja
    zaczele korzystac z okienek i jakos nigdy nie zajmuje mi to wiecej jak 3-5
    minut....a lepsze 3 zlote w kieszeni...

    > Policz, pomnoz razy ilosc miesiecy i juz.

    No wlasnie pomnoz....
    3x12 = 36 zl
    dlaej utrzymanie karty 6 zl /rok
    dalej inflacja srednia w roku ok 3,4%
    oprocentowanie twoich pieniedzy to: 1,75%
    przelewy bezplatne...(do kiedy i czy faktycznie...otrzymujesz potweierdzenie
    przelewu?!)
    Trzymajac w skarpecie kase i poswiecajac 1 godzine w ciagu miesiaca jestes w
    stanie zaplacic za wszystko to co piszesz, i to bez prowizji, ja tam chetnie
    za ciebie postoje w tych kolejkach...za te 3 zl..

> [...]
    > bankowowsci...
    >
    > Przenies sie do mBanku - tam za te glowne rzeczy nie placisz i juz problem

    Spokojnie, spokojnie...dokladnie przypatrz sie ofercie i umowie...a potem
    mow...
    Ja tak samo jak ty zareagowalem...ach, och, za darmo to, za darmo
    tamto....ale przyszedl dzien kiedy oczy mi sie otworzyly....
    I teraz w skarpecie trzymam kase..jakos nie widze by mi sie to
    nieoplacalo...a tak jak mowie, platnosci dokonuje idac na spacerek....w
    sobote...chodze do tego banku w ktorym jest konto wiec nic nie place za
    przelew!

  • 7. Data: 2002-02-13 18:52:42
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Jecze raz bo nie o wszystkim napisalem:)))
    Piszesz o oszczednosci czasu...jestes pewny, ze oszczedzasz na czasie?
    Ile razy zastanawiales sie nad tym dlaczego na koncie jest tyle a nie tyle?
    Powiesz, ze nigdy...no coz, pewnie tak bylo. Ja natomiast nie raz stracilem
    nie jedna godzine zastanawiajac sie skad taka roznica...w necie pojawiaja
    sie zaksiegowane kwoty! A nie online!
    Co sie dzieje z kwotami "zawieszonymi" jak bankomat odmowi wydania pieniedzy
    a Ty nie zauwarzysz tego "zawieszenia"?
    Zwracaja...hmmm napewno?
    A co powiesz o prowizji za pobranie kasy z bankomatu "obcego" w moim
    przypadku bylo to 3,5 zl lub 2%...
    ile razy pobierasz kase z innych niz "twoj" bankomat?
    Rekordowy mialem listopad...wowczas dopiero to policzylem...prawie 50 zl!!!!
    samej prowizji...dzieki stary ale za 50 zl miesiecznie to ja juz wole nie
    miec konta w internecie.....
    Powiedz tak uczciwie liczyles to kiedys?
    Ja swierdzilem, ze mnie nie stac na uslugi bankowe, moje co miesieczne
    wplywy byly w granicach 3000 zl i przy tej kwocie nie stac mnie na bank.
    Mowiac prosciej wiecej zarobie w "skarpecie".
    Wiec nie mow mi haslami reklamowymi ale konkretnym rachunkiem matematycznym,
    bo matemeatyka nie klamie.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-02-13 19:50:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie zaksiegowane kwoty! A nie online!
    > Co sie dzieje z kwotami "zawieszonymi" jak bankomat odmowi wydania

    Te kwoty widnieją jako zablokowane do wyjaśnienia, albo stan konta =xxx, a
    kwota dostępna =yyy przy czym xxx<yyy i najczęściej online :-)

> [...]
    zl!!!!
    > samej prowizji...dzieki stary ale za 50 zl miesiecznie to ja juz wole nie

    Zasada jest taka, ze nalezy wybierać kasę ze "swoich bankomatów", a nie
    "obcych"- większość wirtualnych bankomatów za "swoje" uważa bankomaty
    Euronetu za swoje, co w połączeniu z jakimś tanim duzym marmurkiem (np pekao
    konto bieżące) daje już całkiem sporą ilość.

> [...]
    > Mowiac prosciej wiecej zarobie w "skarpecie".
    > Wiec nie mow mi haslami reklamowymi ale konkretnym rachunkiem

    No to teraz weź tą swoją matematykę i policz ile masz miesięcznie opłat
    (przelewów) pomnóż to razy ok 2zł (bo tyle średnio kosztuje zwykły przelew w
    marmurku) i będziesz miał ile Cię to kosztuje do tego dolicz jakieś
    oprocentowanie wirtualnego banku itp. itd. i wyjdzie Ci, że taniej, lepiej i
    wygodniej jest siedzieć wieczorkiem w domu i pozlecać przelewy wypisując
    wirtualne formularze.
    Tak od siebie dodając- to duża frajda :-)- ja, jak przychodzi jakiś rachunek
    jeszcze tego samego dnia ustalam przelew z odpowiednią datą i dalej tylko
    muszę tak dysponować pieniędzmi, żeby w danym dniu były na okreslonym koncie
    w celu zrealizowania przelewu.
    Niezła jazda i gimnastyka- szczególnie jak masz napięte wydatki, ale bez
    stresu, stania w kolejkach i wypisywania comiesięcznych druczków z oddechem
    ludzi na plecach.
    Spróbuj, a sam się przekonasz.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-02-13 20:08:34
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > wygodniej jest siedzieć wieczorkiem w domu i pozlecać przelewy wypisując

    Ok, wiec mam jeden...slownie jeden przelew w banku w ktorym jest to konto
    przelw jest za darmo....
    Oprocentowanie: 1,75% a inflacja roczna ok 3,4% dorzuce jeszcze 3 zl /
    miesiecznie prowadzenie rachunku...to juz wole byc obciazony sama
    infalca...taniej wychodzi.

> [...]
    > jeszcze tego samego dnia ustalam przelew z odpowiednią datą i dalej tylko
    > muszę tak dysponować pieniędzmi, żeby w danym dniu były na okreslonym

    Ale kosztuje ta frajda...a jak w pracu nie masz netu, albo lacza
    stalego...to co? Nie placisz za polaczenie tel? To tez dorzuc do kosztow
    utrzymania konta. Jak masz lacze stale to ile za nie placisz?

    > Niezła jazda i gimnastyka- szczególnie jak masz napięte wydatki, ale bez
    > stresu, stania w kolejkach i wypisywania comiesięcznych druczków z
    oddechem
    > ludzi na plecach.

    Kiedy ostatnio byles w banku? Kolejki..jakie kolejki...to nie lata '80 siate
    nie ma kolejek, nie wierzysz, zrob rekonensans i przejdz sie do jakies
    banku. Tylko nie do dzialu rachunkow firmowych:)))

    > Spróbuj, a sam się przekonasz.

    Wlasnie sie przekonalem....

  • 10. Data: 2002-02-13 21:33:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > nieoplacalo...a tak jak mowie, platnosci dokonuje idac na spacerek....w
    > sobote...chodze do tego banku w ktorym jest konto wiec nic nie place za

    Bzdury gadasz.
    Bede szedl specjalnie do Peko Sa do PKO BP, do BRE banku ;) do Banku
    Handlowego (w takich bankach mam rachunki), zeby zaplacic rachunek??? To juz
    wolalbym na mejscu na poczcie i zaplacic 3 zlote - ile ja bym czasu
    stracil..
    oprocz tego - a jak nie masz w poblizu ddzalu, to co???

    Kasa 1,75% moze i jest, ale lokaty chyba tez sa????
    Na zakupy chodzisz rozmiem z cala gtowka - czy tez nigdy nie zdazylo ci
    kupic bo miales nagle ochpte, (rczej nie bo kasa w skarpecie

    mBank - nie lacisz nic za konto, za karte ze przelewy, oprocentowanie na
    poziomie 9% - i co przebijesz???