  • 1. Data: 2002-02-13 13:06:37
    Temat: Czołem, grupa! ;-)
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Cześć !

    Postanowiłem się ujawnić ;-) Czytam grupę już od jakiegoś czasu, teraz mam
    nadzieję od czasu do czasu post-nąć co nieco...

    Witam więc wszystkich grupowiczów i serdecznie pozdrawiam!

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 2. Data: 2002-02-13 15:30:52
    Temat: Re: Czołem, grupa! ;-)
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > nadzieję od czasu do czasu post-nąć co nieco...
    >
    > Witam więc wszystkich grupowiczów i serdecznie pozdrawiam!

    Cze misiek.