    From: "chip" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Date: Wed, 13 Feb 2002 15:10:04 +0100

    Tak, Integrum to starszne zlodzieje.
    Wlasnie sie dowiedzialem, ze moj ROR jest oprocentowany 1,75% ! Czy znacie
    rownie lichwiarski bank?
    A kredyt nadal jest na poziomie 18,5%!!!!
    Po przeliczeniu okzauje sie, se ze z tych 1,75% nawet na utrzymanie konta
    mnie nie stac?! 3 zl miesiecznie.
    Czy banki naprwde sa tak pazerne, czy tak nieudolne, wszak bank ma pieniadze
    od ludzi i moze je inwestowac w papiery, w zakup nierucjhomosci ect....i na
    tym powiniem zarabiac, czy niejest wiec odrazajace jak bank pobiera od
    klientow po 3 zl miesiecznie za to, ze trzymamy tam nasza kase? Czyli
    jeszcze musimy oplacic sonie to, ze komus powierzamy nasze pieniadze...toz
    lepij juz trzymac je w "skarpecie"! A do tego problemny z
    bankomatami...mijaja prawie 4 dni a mi nadal "wisza" 4 stowy! Bo bankomaty
    cos sie posypaly...ciekawe kto mi oda odsetki? Czy wogule odda...a poza tym
    kto na tym zarabia? Wszak przez kilka dni mam zablokowane pieniadze, a wiec
    mi mniej zaplaca od tych 1,75% a dodatkowo bank ma kase....wiec czy to nie
    jest zlodziejstwo?! Boze wczoraj do mnie dotarlo, jak banki nas
    okradaja....koniec, nie trzymam wiecej kasy w zadnym polskim banku, wole je
    miec w skarpecie, przynajmniej zaoszczedze te 3 zl miesiecznie plus 3,5 zl
    za kazda transakcje z bankomatu obcego, zaoszczedze na utrzymaniu karty
    maestro...jednym slowem juz zarobie wiecej trzymajac w skarpecie niz w banku
    nawet z oprocentowaniem 1,75%! Jednym slowem w skarpecie te pieniadze beda
    zarabiac...paranoja, albo ja jestem debil i nie potrafie rozwiazac prostych
    zadan z matematyki.....
    Pozdrawiam.